przezabawny oczywiscie z polskim dubingiem jak kazda kreskowka ;)
rewelacyjnie spedzony czas w kinie ;)
Wie ktoś może co to za piosenka przy tych wiewiórkach jest? Ona praktycznie przez całą bajkę leci przy nich :D Byłabym wdzięczna.
Po raz kolejny zaserwowano nam odgrzewany kotlet usmażony na potrójnym
oleju i do tego z zasmażką... Niestety...
Film jest przeraźliwie nudny. Akcja wlecze sie neisamowicie... Nie
ratuje go nawet pare (wyliczyć można na palcach jednej ręki) zabawnych
momentów. Oczywiście sceny z wiewiórem są świetne i w tym...
Początek Ery Dinozaurów – tak w dowolnym tłumaczeniu brzmi podtytuł trzeciej części IA. Dobra, dobra, już widzę, że jest grupka buntowników i to takich, jakich najbardziej nie lubię — nie widzieli, a już nie cierpią. Ludzie wychodzą z założenia, że każda następna kontynuacja jest coraz gorsza i muszę się z tym...
dinozaury sprzed 60 milionów lat żyjące 10 tys. lat temu! Dinozaury do tego powiększone pięciokrotnie. (Pewnie wszedł szef produkcji i rzucił hasło, że "coś małe te dinozaury"). Brakuje jeszcze ludzi polujących na tyranozaury...
Nieźle zrobiony, ale tym razem to kompletna bajeczka dla dzieci, w stylu
mój brat niedźwiedź. Mimo wszystko dla odstresowania polecam
Zdaję sobię sprawę, że w kreskówkach nie chodzi o poszanowanie dla prehistorii ale mnie ten brak poszanowania drażnił. Ocena, którą wystawiam jest jedynie moją subiektywną oceną. Szanuję tych, którzy widzą inaczej i nie zamierzam z nimi polemizować. O ile pierwsze dwie części podobały mi się i śmieszyły, o tyle w...
Sluchajcie Mojej dziewczyny siostra ma małe dzieci i chcialbym nagrać im jakaś płytkę wlasnie z takimi filmami animowanymi jak epoka lodowcowa,pingwiny z madagaskaru itp ale za bardzo nie znam tytułów takich filmów a wiem ze jest ich nawet sporo i proszę was drodzy forumowicze zebyscie podali jakies tytuły ciekawych...
więcejanimacja bardzo dobra, 3d efekt super,,,polecm wszystkim -tylko nie czytajcie negatywnych komentarzy że jest to odgrzewanie czy nuda bo to nie prawda, oodgrzewanie i nuda to jest piła 7, straszny film 5, american pie 8, rocki 6, i podobne tego typu sequwlw zrobione wyłącznie dla kasy nie ważąc na efekt końcowy, za to...
więcejpo świetnej 1 części (9/10) i słabszej 2 (8/10) ta czesc jest moim skromnym zdaniem najsłabsza. Ale to juz bylo...............
przyznam że spodziewałam się dna ale jestem naprawdę bardzo mile i pozytywnie zaskoczona! jedyne co nie odpowiada mi w tej częśći to przeciąganie na siłę zakończenia- a przynajmniej takie odniosłam wrażenie po kolejnych i kolejnych i jeszcze raz kolejnych scenach ,,koncowych'' jak mogłoby się wydawać. 7/10
Obejrzałem wczoraj ten film i powiem, że jest lepszy od dwójki, która była bezsensowna i agresywna. W Epoce Lodowcowej 3, była dobra akcja i jakaś sensowna fabuła, ale do jedynki trójce bardzo daleko.