Jak w temacie - klimatyczne, z napięciem, klaustrofobiczne i przede wszystkim z ciekawym antagonistą (oczywiście im ciekawszy tym lepiej ;p).
Ktoś coś poleca? I prosiłabym, jeśli ktoś coś może doradzić, o raczej nieoczywiste filmy ;P
Z góry dzięki!
oddajcie mi teraz moje 2 godziny życia... jak można w ogole porownywac te dwa filmy?!?!
tak jak 'nie oddychaj' choc naciagane i z bledami to zaskakuje, trzyma w napieciu do konca i jest swietnym filmem, tak cloverfield ciagnie sie jak flaki z olejem przez 40 min, 20 min ciekawej akcji ktora mogla uratowac tego gniota, i znow wracamy na dno - ostatnie 20 minut to totalna porazka....
dawno nie widzialam tak beznadziejnego filmu, ze az musialam napisac komentarz aby uchronic innych chcacych obejrzec cos podobnego jak 'nie oddychaj' przed strata czasu, jedyne podobienstwo jakie tu widze to PIWNICA. tyle
https://www.rottentomatoes.com/m/10_cloverfield_lane
Jako że ja jestem już w Twoich oczach skompromitowany i w zasadzie nie powinienem o kinie się wypowiadać, to wrzucam poręczne info z bardzo popularnego serwisu. Widać jak na dłoni, że niemal 250 krytyków z całego świata uznaje ten film za udany.
Dodam tylko, że ,,Don't breathe" ma nawet minimalnie gorsze noty.
Z reguły nie odpowiadam na takie puste, radykalne zarzuty, jednak Ty jesteś w swojej nieświadomości tak uroczo głupiutka, że nie mogłem się powstrzymać.
nie, nie jestes skompromitowany, ale twoja opinia była według mnie niesluszna, tak jak napisałam te filmy nie są w ogole do siebie podobne oprocz motywu piwnicy. nie rozumiem, mam się powtarzac? uwazam, ze moja wypowiedz byla jasna i nikogo nią nie obrazilam.
z reguly nie odpowiadasz, jednak tutaj miales potrzebe sie bronic podrzucajac inne zrodlo. jestesmy na filmwebie i tym forum sie sugeruję ogladajac filmy, ktore zazwyczaj wybieram spontanicznie a nie przeszukujac opinie 250 krytykow z calego swiata
a tego ze uwazasz mnie za glupiutka nie skomentuje - nie moj problem ;)
Wybacz moją niepotrzebną złośliwość.
Dlatego, jeśli korzystasz z tego forum, to musisz wiedzieć, że oba te filmy cieszą się uznaniem, są w pewien sposób podobne. Po prostu jeden Ci się spodobał, drugi nie. Nie trzeba jednak od razu wzywać do oddawania 2 godzin życia:). Warto zawsze to minimum sprawdzić, jak film jest oceniany, by samemu lepiej się ustosunkować względem niego.
Pozdrawiam
http://www.filmweb.pl/film/Oni-2006-327449
ILS bardzo dobry i na faktach. trzyma poziom
moze ci sie spodobaja
Napaść (2010) Secuestrados
Słodkich snów (2011) Mientras duermes
Azyl (2002) Panic Room
La Cara oculta (2011)
Mało znany film ale całkiem niezły "Cassadaga - Strefa duchów". I oczywiście "Oczy Julii" i "Oko".
To może to?
http://www.filmweb.pl/film/Doczeka%C4%87+zmroku-1967-5115
Filmu nie widziałem, ale opis zachęcający.