PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=763603}

Nowi mutanci

The New Mutants
5,3 15 961
ocen
5,3 10 1 15961
5,8 16
ocen krytyków
Nowi mutanci
powrót do forum filmu Nowi mutanci

Jak wyżej. Jeśli są potrzebne to jakie dokładnie filmy? Jestem laikiem jeśli chodzi o te superbohaterskie uniwersa, a zwiastun tego filmu zainteresował mnie, dlatego pytam się tych, którzy się tym interesują. Z góry dziękuję :)

ocenił(a) film na 1
Milka124

Nawiązań do innych filmów raczej nie będzie. New mutants to osobna historia i myślę że nie będzie się nawet kanonicznie łączyć z serią filmową x-menów.

ocenił(a) film na 7
Waterlooo

Mam nadzieję. Dziękuję :)

Waterlooo

Będzie się kanonicznie łączyć

ocenił(a) film na 1
Szaja_Labaf

O ile w komiksach się łączyło to tu nie musi tak być. Przynajmniej nie z aktualną serią filmową.
Dzisiejsza filmografia i zawirowania z uniwersami pozwalają wątpić w połączenie się serii. Poza tym New mutants jest zapowiedziane jako osobna saga.

Jak w filmie pojawi się McAvoy jako Xavier to zwracam honor. :)
Moim zdaniem sytuacja będzie wyglądała podobnie jak z Deadpool'em, iż filmy nie będą po prostu nawzajem ingerować w swoje fabuły.

Odwołując się do tytułu dyskusji. Warto znać fabułę x-men'ów, ale prędzej tą komiksową niż filmową.

ocenił(a) film na 7
Milka124

New Mutants to inni bohaterowie na początku niż X-meni i inna historia, później jako starsi dołączają do X-menów w komiksach

ocenił(a) film na 7
Himiteshu

Ok dzięki

Milka124

Ty tak na poważnie? Co tu jest do zrozumienia? To zwyczajne kino rozrywkowe, nawet gdyby były nawiązania do poprzednich filmów to i tak byłoby to bez znaczenia.

ocenił(a) film na 7
forek23

Tak na poważnie ;) Nawet jeśli to kino rozrywkowe, to jednak wolę znać nawiązania do poprzednich filmów :P

ocenił(a) film na 7
Milka124

Znaczenia racja nie miałyby, no ale jednak chciałbym wiedzieć

Milka124

Ok, spoko.

Pobierz aplikację Filmwebu!