Uwielbiam całą serię (10teczki na filmwebie) i mam nadzieję że może po tym filmie coś jeszcze nakręcą z RE ;)
też nie moge się doczekać ale wątpię czy jeszcze nakręcą coś tak interesującego
Taak. Gdzieś tam w jakimś temacie wypowiedziałam się, że jestem zawsze fanką takich filmów i nie narzekam bo takich produkcji jest naprawdę niewiele i nie ma co wybrzydzać ;) - w myśl tego, że Resident Evil był czymś zupełnie nowym... już przy 4 filmie oceny mocno w dół bo ludzie zaczęli porównywać z poprzednimi filmami. A ja zawsze uwielbiałam oglądać każdą część z serii, chociaż no bywało lepiej i gorzej...
Poza tym ile jest takich dobrych lub prawie dobrych filmów o zombie??
"World War Z", "...żywych trupów", "The Walking Dead", "Dead Set" i pewnie inne pomniejsze produkcje których nie zapamiętałam bo nie wywarły na mnie większego wrażenia...
dziwne... pewnie z 30 dni mroku jakos niemozliwie mi sie pomylilo :D niemozliwie bo 28tki ogladalam wiele razy ;d
Milla jest w ciąży więc musimy czekać... zresztą lepiej niech się nie spieszą, a zrobią to na porządnie
Po premierze tej części mają nakręcić serial :) http://www.cdaction.pl/news-39834/bedzie-serial-na-podstawie-resident-evil.html
Plakat już jest ;)
http://www.filmweb.pl/film/Resident+Evil%3A+The+Final+Chapter-2017-679120/poster s#picture-7747185
niech juz to koncza i inna ekipa niech łapie sie za porządny reebot, bo tej szmiry na trzezwo nie idzie ogladac
To nie oglądaj lub też potraktuj to jako pretekst do napicia się :D
Ja się tym filmem będę delektować na trzeźwo ;)
Jak ktos chce zobaczyć pare newsów z planu to niech zajrzy na instagrama. Ekipa regularnie zamieszcza fotki z planu, zdarzają się tez filmiki. To z instagrama dowiedziałam się że w nowym residencie oprócz Milli Ali i Roli pojawi się tez William Levy
jest też Iain Glen Wentworth Miller i Shawn Roberts w obsadzie. brakuje jeszcze kilku postaci
jak ktoś nie wierzy niech teraz zajrzy na stronę www.imdb.com tam jest obsada re6
Resident Evil: The Final Chapter potem Resident Evil: The Final Chapter Part 2 i tak dalej :)
Przyznałeś RE "10teczki"? :-) Tak z ciekawości spytam --nota 10 to max jakiego nie ma żaden film. Można by rzec arcydzieło sztuki filmowej --- więc na jakiej podstawie ty przyznałeś tej gównianej ,bezdennie durnej i makabrycznie nudnej serii gniotów 10teczki???!!! Jesteś umysłowo ociężały czy masz sześć lat? To by wiele tłumaczyło....
Ojejej , a któż tu przyszedł mi się pienić na wątku? Serdecznie witam :D
A więc tak :
1. zachwycajaca fabuła (oglądałem każdą część z zapartym tchem)
2. Rewelacyjna muzyka
3. Świetna gra aktorska
4. Bajeczne efekty specjalne
No i jeszcze ta atmosfera grozy co na najlepszych horrorach. Krótko mówiąc cudeńko ^^
PS: Jeszcze dodam że uwielbiam filmy o zombiaczach a RE to według mnie czołówka tego gatunku :)
Pienić? Absolutnie. Zwyczajnie irytuje mnie jak ktoś przyznaje 10teczki gównianym filmom , które gdyby nie gry konsolowe w ogóle by nie istniały , lub co było by z pożytkiem dla wszystkich ---zajmowały by poczesne miejsce w grupie filmów " C " klasy. " Zachwycająca fabuła ??? Gdzie? Non stop walenie z czego popadnie w mordy łażących trupów ---gdzie tylko plenery się zmieniają---to jest zachwycająca fabuła? Gra aktorska? Lubię M.Jovovich ale jej rolę zagrała by z powodzeniem "" statystka"" z Klanu albo innego zasranego M-jak miłość...Muzyka? Puść sobie Soundtrack ---tam są 4 takty zmieniające się bez składu i ładu .Na koniec srajeczne efekty specjalne.... a szlag tam nawet nie będę tego komentował...Reasumując --większą i bardziej namacalną atmosferę grozy można ujrzeć w Scooby Doo....Dno dna i tyle, w twoim filmiku z 10teczką...
Hmm a jak nazwać personale zaczepki wobec kogoś kto zwyczajnie ma inny gust niż ty? Dla mnie to jest zwykłą oznaką pienienia się . Filmy które dla ciebie są gówniane dla mnie są dziełami wybitnymi i to jest róznica zero jedynkowa między nami . Możesz to albo zaakceptować albo dalej bić tu pianę dla mej rozrywki. Co wolisz? :)
PS: Ocen filmów które uwielbiam rzecz jasna nie zmienię nieważne ile byś się tu produkował na temat mej "umysłowej ociężałości" lub " wieku 6 lat" (udowadniając tym samym jakim to jesteś "dorosłym geniuszem") :D
Dobra --dalej przyznawaj 10 teczki gównianym filmom -- może w końcu z tego " wyrośniesz" :) Jak skończysz 10teczke lateczek to będzie ci wstyd że pisałeś takie kretynizmy. Przez tobie podobne persony --Filmweb jako wiarygodny w swoich ocenach , pomocny przy doborze filmów i rzetelny portal internetowy --staje się pomału portalikiem dla gówniarzy tęskniących za Britney Spears i jednorożcami na ulicach....
Nie gównianym tylko wybitnym to raz a dwa oceny są zawsze kwestią gustu oceniających, a ten może być diametralnie rózny od twojego czy mojego. A czy przez to portal traci na wiarygodności? Cóż może dla takich "dorosłych z umysłem jak brzytwa" jak ty, nie mogących znieść tego że ktoś może inne opinie niż oni istotnie tak jest :)
PS: A jednorożce też lubię :D
A mnie irytuje moda na "hejtowanie" RE i ciągły płacz, że filmy te mają niewielkie powiązanie z grą. Jakby zliczyć tych wszystkich krytyków, to po złożeniu się, stać by was było na nakręcenie takiego Residenta, jakiego byście chcieli ;) Ile można jęczeć? Nawet jak wam się nie podoba, to nie czepiajcie się ludzi, którzy są fanami tej serii.
Dla mnie najeżdżanie na filmy RE i porównywanie ich do gier, jest tak samo żałosne jak kłótnie fanów PC vs PS vs Xbox.
Haha atmosfera grozy :D Nie no, uwielbiam poczucie humoru ludzi na Filmwebie :) Ktoś tu chyba albo nie grał w żadną z gier, albo swoją przygodę zaczynał od części 5 :D No ale może nie bedziemy się kłócić z osobą, dla której arcydziełem jest Zmierzch :)
Nie interesują mnie gry tylko filmy. A z resztą po co się kłócić z kimś dla kogo arcydziełem jest "Titanic" ;P :D
PS: A grozy w RE było od groma ...doprawdy przerażająca to seria :)
No właśnie w filmie RE jest mniej więcej tyle grozy ile w Zmierzchu właśnie :) Tam też przecież są przerażające wampiry i wilkołaki. Aż ciarki po plecach przechodzą... Brrrr...
Oj nie zgodzę się z tym co piszesz. RE jest duużo strraszniejsze i mroczniejsze no i jeszcze krwawsze :)
No tak... film RE jest bardzo straszny i krwawy. Zwłaszcza częsci: Afterlife i Retribution. Ten klimat... zupełnie jak z filmów Uwe Bolla. Polecam Bloodrayne albo Alone in the Dark, skoro lubisz takie klimaty :)
Bloodrayne widziałem i było raczej nudne (w przeciwieństwie do trzymającego w napięciu RE) a co do Alone to chętnie obejrzę , dzięki :)
Gdzie ty mrocznosc, strach i krew widziales w tym filmie???
Ta seria ma tendencje spadkowa.
a od 4 czesci stały sie gniotami
evil nie jest na pewno aktorskim arcydziełem ,sama gra mili jest dobra (ale nie jest jakaś tam nadzwyczajna po prostu charakterystyczna ,a jej aseksualność aż bije po oczach)
każda kolejna cześć jest coraz gorsza i głupsza ,coraz bardziej widać (nikt nawet nie stara się tego ukryć) efekty specjalne i koncentrowanie się wokół tej całej Alice .Chociaż się nie dziwie bo jej fagas jest producentem tych ''arcydzieł''. A za 3 lub 5 lat prawa przejmie ktoś inny i doczekamy sie ''rechotu'' calej serii