w jednej ponad 2 godzinnej odsłonie chcieli upchnąć. Można było kilka pominąć, a tak sporo tam różnych akcji. Od początku już mocno się zapowiada, a im dalej tym jeszcze więcej dochodzi. Zobaczymy kolejne odsłony kultowej serii.
Super Gibson i Glover. Nie ma nudnych momentów. Film ogląda się za jednym zamachem i szybko mija czas.
ten Joshua ma magazynek na sto tysięcy naboi? Strzela całymi seriami, strzela . . . i ciągle ma czym strzelać.
Zabójcza broń to kolejny przykład świetnego akcyjniaka z dawnych lat ze kapitalnym duetem. Do takich filmów warto co jakiś czas wracać, bo przednia zabawa jest gwarantowana.
Siema. Ogladalem sobie wczojac dwojke na TNT i cos mnie naszlo. Chcialem dodac ciekawostke ale nie jestem pewny na 100% i moze ktos potwierdzi.
Organizacja przestepcza nazywala sie "Kompania Cieni" ale wydaje mi sie ze kiedy Danny Glover przesluchuje Michaela Hunsakera w jego posiadlosci ten mowi ze byli "Air...
powtórka powtórki powtórki powtórki powtórki powtórki po latach.. ale sentyment sentymentem, a to wciąż jeden z lepszych filmów akcji, nie tylko lat 80-tych..
Bez jaj... W Zabójczej Broni nie brakuje humoru , ale to napewno nie jest komedia. A zwłaszcza pierwsza część...
Czyli idąc dalej, to Szklana Pułapka jest komedią sensacyjną, skoro także nie brakuje w niej humoru?
Powróciłem po latach do "Zabójczych broni" i powiem jedno......cały czas seria "ZB" trzyma fason i świetnie się ogląda. Panowie GiG dają naprawdę radę i dzięki temu "banan" gości cały czas podczas seansów "ZB".
Moim zdaniem najlepsze części: 1,2 i 3 (ocena: 8), natomiast 4 troszeczkę słabsza (ocena: 7).
według filmwebu to bruce willis był brany pod uwagę do roli Martina Riggsa co jeśliby sie zgodził? to co gibson zagrałby johna McClane'a jakoś tego nie widze a wy?
Kto grał niedoszłego samobójcę? Tego, z którym zakuł się Gibson i skoczył na tą wielką poduszkę, którą rozłożyli strażacy?
W wersji telewizyjnej która była wczoraj i dzisiaj (9 i 10 stycznia) na TVN brakuje sceny Mister Sniper Sir (gość strzelający do dzieci). Ta scena zawsze była w TV, teraz jest wycięta, a to jedna z najlepszych, jeśli nie najlepsza scena filmu. Ktoś wie czemu ją wycięli?
moim zdaniem bardzo ciekawe porównanie - nie wiem czy ktoś wcześniej zaproponował taką dyskusję ale zapraszam mimo wszystko do wypowiadania się :) Moim zdaniem z tych ośmiu filmów najlepsza jest:
1) Szklana Pułapka 3
2) Zabójcza Broń 1
3) Zabójcza Broń 3
4) Szklana Pułapka 1
5) Zabójcza Broń 2
6) Szklana Pułapka...
Niema co mówić film słaby. Na szczęście każda kolejna część jest lepsza. Czwarta z Jetem Li bije na leb wiele produkcji z tamtego roku.