Temat nie tylko dla dzieci;)
Wasze ulubione bajki z CN?
moje:
Samurai Jack
Dexter i lab
Johny Bravo
Atomówki
Krowa i kurczak
Ed Edd Eddy
Jam łasica
Mroczne przygody B&M
Dom dla zmyślonych
Chojrak
Samurai Jack
2 Głupie psy
Dastardly i Muttley- wszystko z nimi [wyścigi, łap gołębia, i sny Muttleya.
Owca w wielkim mieście
Ozzy i Drix
Rodzina Addamsów
Strażnicy czasu
Sok z żuka
Bajki Hanna & Barbera [scooby doo, jetsonowie, filnstonowie, tolek cacek..]
I brosowskie animki królik Bugs i reszta.
Gdyby taka była ramówka...
A nie jakieś śmieciowe:
Wiewiórex
Ufolągi
Rodzinka szpiegowska
Jagoda lee
Ben 10
Młodzi tytani
Robotboy
Harcerz Lazlo
Xiaolin: pojedynek mistrzów
nie lubie tego typu bajek, nie sa w stylu CN do Jetix z nimi!
A no fakt "żukosoczek" film był "sok z żuka";-) tak czy inaczej bajka świetna
z Cartoon Network:
Samuraj Jack
Krowa i kurczak
Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster
Owca w wielkim mieście
Dwa głupie psy
Johnny Bravo
Mroczne przygody Billy'ego i Mandy
Chojrak
Jam łasica
Oj dawny CN był o wiele lepszy niż teraz. Pamiętam jak jakiejś 7-8 lat temu cały dzień mogłem spędzić oglądając CN. Nie było żadnych śmieciowatych seriali typu Młodzi Tytani, Ben 10, Xiaolin...
A najlepsze kreskówki CN
to zdecydowanie genialny Ed, Edd i Eddy, Krowa i Kurczak, Samuraj Jack (ta "głębia" w każdym odcinku"), Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Johnny Bravo, Strażnicy Czasu i oczywiście Mroczne Przygody Billy'ego i Mandy :D
e cARTOON nETWORK .............
Boomerang to jest coś [na nim lecą bajki mojego dzieciństwa , Flintstonowie, Snag..............]
Potwierdzam, kiedys CN to był prawdziwy pożeracz czasu. Siadałes rano przed TV i ani sie nie obejrzałes a tu juz ciemno. Dzisiaj jak trafie na jakas dobra "oldschoolową" kreskowke w stylu Johny Bravo, Ed edd eddy, Dexter, Scooby (ale ta stara wersja) to tez z przyjemnością obejrze sobie
By sławnym być portek nie musisz mieć, to żadna już tajemnica...ja pawian być ja gwiazda tu lśnić...;D
szkoda że nie mam teraz cn ale kiedyś to sie oglądało po angielsku;d
oczywiście że:
*laboratorium dextera
*atomówki
*krowa i kurczak
*jam łasica
*łap gołębia
Ooo...Ja bardzo dużo oglądam Cartoon Network.Co prawda to prawda-te nowe kreskówki są w dużej mierze shitowe,jak takiego Ben 10 widzę czy jakieś Storm Hawks to mam odruchy wymiotne i przełączam na konkurencję Mini Mini albo na VH1,jak jakieś starsze kawałki lecą ;D.Jednak i tak większość ramówki można spokojnie oglądać,nie jest jeszcze tak źle.
Ja to tesknie za starymi bajkami:
Tom & Jerry
Scooby Doo!!!!
Flinstonowie
A ostatnio siedzac w knajpie nad morzem, ogladajac wlasnie cn nie przyuwazylem NIC ciekawego. za duzo przemocy:)
Ja uważamże najlepszy jest Dexter i ewentualnie "Dom dla zmyślonych przyjaciół pani Foster", a na jetix też są fajne bajki: moje ulubione, cudowne kreskówki to "Jerry i paczka" i "Dzieciaki z klasy 402", tylko szkoda że już nie lecą...
"Jerry i paczka" i "Dzieciaki z klasy 402" to dla mnie takie same gówna, jakie teraz Jetix puszcza (mam na myśli "Naruto", to "Bububububu", "Power Rangersy" i inne ścierwa).
Moje ulubione ;)
Johnny Bravo
Dexter
Krowa i kurczak
Jam łasica
Chojrak
2 Głupie psy
Bajki Hanna & Barbera [scooby doo, jetsonowie, filnstonowie, tolek cacek..]
Strażnicy czasu
Tom i Jerry
Kolejność przypadkowa ;)
A z nowszych :)
Samurai Jack
Ben 10
Pamiętam jak kiedyś uwielbiałem Edó ;)
Harcerz Lazlo
Xiaolin: pojedynek mistrzów
to są fajne bajki ale z resztą się zgodze szkoda że nie ma.!;
]
ja tam wole:
Tex Avery stare nie koniecznie z drupim, ale humor jest nie ziemski a kreska genialna
Edów lubię
WB stare z królikiem i ferajną
Krowa i kurczak z redem (Red rządzi!!)
2 Głupie psy
cała seria tej kreski i humoru
Wszarz i szkodnik (tom i jery)
z większych to czasem na scoobiego zerknę
czasem na cos starego z H-B
z nowych to ben-10 jest w nim troche mangowego humoru
i chyba tyle
prawie wszystkie "da" sie obejrzeć ale te są jak dla mnie max Texem na czele :D
polecam :)
jak bylam mala to lubilam flinstonow i jetsonow ;p sama juz nie pamietam co tam bylo wiec ciezko powiedziec, johnnego bravo tez ogladalam
Zrobili by stacje z kreskówkami ze starej ramówki. Czasem jak na coś starego trafię, to potrafię siedzieć kilka godzin i oglądać kreskówki.
Dextera
Kurczaka i Krowę
Johnny'ego
Edy'ów
Pinky'ego i Mózga (Ulubiona bajka)
Chojraka (Ten oryginalny kilmat... Szkoda, że już nie robią takich bajek)
Dawne baki Cartoona, miały specyficzny klimat, zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że bił od nich artyzm.
Teraz Caron Network zszedł na psy. Zaczęli podążać za Diney'em, chociaż dalej mieli oglądalność i nie zmieniając ramówki, puszczając przez kolejne 30 lat te same kreskówki, nie straciliby widzów. Ten kanał kochała ta młodsza, jak i starsza publiczność... A teraz?
Powinni zmienić logo i nazwę, dla uszanowania ludzi, którzy dawniej tworzyli dobre animacje. Niech zrobią nową stację, a stary Cartoon Network niech spoczywa w pokoju i chwale!! Lepiej tę stację poddać eutanazji, póki ludzie jeszcze pamiętają ją od dobrej strony, niż hańbić jej imię marnymi, wyniszczającymi ją eksperymentami.
"Umarł król, niech żyje (właśnie, co?)..."
Amen