Zakończony w minioną niedzielę pierwszy sezon serialu
"Teraz albo nigdy!" cieszył się większą popularnością niż programy emitowane w tym samym czasie przez konkurencyjne stacje. Cennikowo przyniósł TVN-owi wpływy z reklam na poziomie 30 mln zł.
Średnia oglądalność pierwszego sezonu
"Teraz albo nigdy!" wyniosła 2,98 mln widzów, co dało TVN 23,86 proc. udziału w grupie 4+ i 26,31 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji serialu (niedziele ok. 22.00, pora ruchoma) TVN była stacją pierwszego wyboru. Na drugiej pozycji znalazła się TVP 1, która w tym czasie miała 2,87 mln widzów (kanał nadawał filmy fabularne). Dalej uplasowały się: Polsat (2,71 mln;
"CSI: Kryminalne Zagadki Miami",
"Kości" i mecze Euro 2008) i TVP 2 (1,09 mln; m.in. filmy,
"Pitbull", "Raport specjalny"; "Grzechy po polsku"; "Ulice kultury").
Na reklamach nadawanych wokół trzynastu odcinków
"Teraz albo nigdy!" TVN zarobiła 29,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów, obejmuję emisje powtórkowe serialu w niedziele przed 13.00).
Z danych telemetrycznych wynika, że serial najchętniej oglądały kobiety, widzowie pomiędzy 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
TVN planuje nakręcenie kolejnej serii
"Teraz albo nigdy!". Zdjęcia do nowych trzynastu odcinków mają rozpocząć się na początku lipca. Na razie stacja nie ujawnia, czy w obsadzie pojawią się nowi aktorzy, ale z głównych postaci nikt nie powinien zniknąć. Autorami scenariusza do nowych epizodów są
Radosław Figura i
Olga Sawicka, a reżyserować będzie
Grzegorz Kuczeriszka. Wyprodukowany przez Akson Studio drugi sezon
"Teraz albo nigdy!" pojawi się na antenie TVN jesienią.