Darren Aronofsky

8,1
6 211 ocen pracy reżysera
powrót do forum osoby Darren Aronofsky

Miły, uczciwy, ale przede wszystkim MAKSYMALNIE WIERNY EKRANOWEJ PRAWDZIE (lepsza taka niż żadna). W pełni ukształtowany i świadomy artysta. BEZBŁĘDNY w posługiwaniu się językiem filmowym najwyższych lotów. W "CZARNYM ŁABĘDZIU" zepchnął na margines wszelkich mistrzów kinowej erotyki, kręcąc NAJOSTRZEJSZE SCENY LESBIJSKIE W CAŁEJ HISTORII KINA. Bez skrupułów ROZEBRAŁ I WYKORZYSTAŁ Natalie Portman. Bez wahania postawił na PRZYTŁACZAJĄCY FINAŁ godny niejednego Bergmana czy Hanekego (a ci przecież zdecydowanie mniejsi od niego).


Ten WYBITNY ARTYSTA w wielkiej tajemnicy skrupulatnie pracuje nad nowym projektem mającym ujrzeć światło dzienne w 2017 roku. Mowa o "NAGŁYM POWROCIE KOCHANKA", ekscytującym thrillerze erotycznym z gwiazdorskim duetem w rolach głównych. Portman wciela się w rolę kobiety z niewygodną przeszłością, Samanthę F, która niegdyś była SEKS MODELKĄ, a obecnie jest uznaną aktorką. 5 lat wcześniej w wynika depresji okaleczyła okrutnie swojego kochanka, Dietera Bahlera (Matthew McConaughey), niemieckiego arystokratę z SADO-MASOCHISTYCZNYMI upodobaniami. Odcięła jego ręce i PENISA, sama natomiast została boleśnie zraniona mieczem samurajskim w kolano.

Na szczęście doktor światowej klasy, szwedzki specjalista, Bjorn Bigg (Stellan Skarsgard) naprawił jej nogę. Mimo to sen o karierze EROTYCZNEJ MODELKI został brutalnie przerwany - Samantha używa laski i ma straszliwą bliznę na nodze. Jest aktorką od... dubbingu. Ma dwójkę dzieci i męża. Wciąż jednak nie potrafi się oprzeć erotycznemu sadyzmowi i w nocy pracuje jako LUKSUSOWA PROSTYTUTKA na telefon. Tymczasem Bahler planuje KRWAWY ODWET, ale w tym celu musi zlokalizować miejsce pobytu Samanthy. Okazuje się, że NIEWIERNA ŻONA I MASOCHISTKA ukrywa się w miejscu związanym z dzieciństwem Bahlera...Czy MACHO zwycięży nad kobietą będącą we władaniu NAJNIŻSZYCH I WYJĄTKOWO BRUDNYCH INSTYNKTÓW?

Ludzie zapoznani z całym scenariuszem już mówią o GŁĘBOKICH PORTRETACH PSYCHOLOGICZNYCH POSTACI i NAJOSTRZEJSZYM SEKSIE W DZIEJACH KINA. Ba! Wręcz o OSCARACH dla MAESTRO ARONO-WĄSA, WIELKIEJ Portman i CHŁOPCA Z TEXASU, Matta M. Polskim dystrybutorem filmu będzie Gutek do spółki z Imperialem, dzięki czemu płyty dvd z filmem będą tańsze o połowę i bez dodatków.

La_Pier

Ty chyba dosyć lubisz tego pana. Z innej beczki, skąd masz tak szczegółowe informacje o jego planach (prowadzonych skrupulatnie w wielkiej tajemnicy) na 2017 rok?

kfleszer

Podziwiam Darrena za upór. Mimo iż kręci, jak kręci, to nadal kręci i nie zamierza się tak łatwo poddać. Aronofsky, to bodajże najbardziej utalentowany artysta, który tak płynnie przeszedł od kina niezależnego do wysokobudżetowego ("Noah"). Scenariusz do "Nagłego powrotu kochanka", to jeden z kilku, które Aronofsky rozważa nakręcić w przyszłości. Nie wiem kiedy to nastąpi. Może w 2017, ale czasami reżyserzy przekładają projekty na później. Scorsese od lat 90. walczy o realizację "Milczenia".

ARONOFSKY oznacza:

1) koronkowy scenariusz w którym aż roi się od ciętych dialogów
2) Portman w najbardziej możliwie wyuzdanej formie cielesnej
3) wiarygodne i niebanalne zgłębienie portretów psychologicznych postaci nawet podczas wykonywania przez nie toalety
4) szerokie kadry, praktycznie nie mieszczące się w kadrze
5) śmiałe żonglowanie kiczem jakiego nie powstydziliby się tacy mistrzowie jak: Almodovar, Verhoeven czy De Palma
6) intensywne trociny emocjonalne lecące z ekranu prostu do głowy widza i siejące w jego umyśle zniszczenie po seansie

I można w nieskończoność wymieniać zalety, lecz znacznie lepiej obejrzeć filmy i to jak nad nimi Aronofsky w pełni panuje.

La_Pier

Biorąc pod uwagę, że każdy jego kolejny film przebija poprzedni, to po genialnym "Noe", "Nagły powrót kochanka" może być prawdziwą artystyczną bombą. Ale Aronofsky nie musi się nawet przejmować rezultatem, bo w historii kinematografii jego nazwisko jest już wyryte wielkimi i bardzo błyszczącymi literami.

La_Pier

:DDD dobre,to było naprawdę dobre.
Dodać jeszcze trzeba że wąs tego pana,to nie jest zwykły wąs.To jest wąs,który zadaje kłam innym wąsom.To jest wąs,który wskazuje,grozi,upomina.BA,rzekłbym nawet że nawraca.Posiadacz takowego wąsa jest zobowiązany.On nie może być tudzież-acz-azaliż,tylko zawsze-zawżdy.Dopełnieniem niepokojąco bujnej szczeciny,znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie aparatu oddechowego,jednego z największych reżyserów naszych czasów,jest szal, który w niezamierzenie zawadiacki sposób okala łabędzią szyję bohatera naszych zachwytów i westchnień.Bo kimże byłby artysta bez szala?Byłby jak ten Swaróg,zasromany nad cymbałem brzmiącym.Aronofsky wzorem wielkich twórców,hoduje też sandacze w kolorze swoich sandałów.Jest to jednak informacja,której zaprzeczył na konferencji prasowej,więc sprawę uznajemy oficjalnie za zamkniętą.

La_Pier

To chyba najabrdziej profesjonalny trolling na filmwebie

La_Pier

"Myślę, że dla reżysera wychowanego na filmie (rejestrowanego na taśmie filmowej), video jest swego rodzaju "techniką dla idiotów". Nie stawia żadnych absolutnie trudności. Oświetlenie jest zawsze wystarczające, ruch nienaturalnie lekkiej kamery zbyt łatwy, a taśma, którą można zmazać w każdej chwili, jest nieograniczona. Wszystko to powoduje, że w czasie pracy nie ma napięcia, nie ma atmosfery ostateczności i ryzyka. A to właśnie charakteryzuje pracę nad dobrym filmem i to musi towarzyszyć również zdjęciom próbnym.
-
Andrzej Wajda, "Powtórka z całości"
https://www.youtube.com/watch?v=xxYGv4dTny8

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones