Dave FrancoI

David John Franco

8,0
23 627 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Dave Franco

Ma taką uroczą buźkę. Widziałam go tylko w 3 filmach bo za bardzo nie ma w czym wybierać z jego filmografii ale jak tylko się uśmiechnie to od razu mam zaciesz ;) Taki słodziak xD W ogóle to myślałam, że jest trochę młodszy. Oby trafił na jakieś dobre filmy bo miły dla oka ;)

Nes_s

Odnioslam podobne wrazenie. O, jaki slodziak, pewnie ledwo liceum skonczyl. Za jakies 10 lat bedzie z niego niezly facet...
Okazalo sie, ze on mial wtedy juz 26 lat. Nawet teraz wciaz ma bardzo delikatne rysy a jest juz po trzydziestce.

littlelinkinquar

Ciekawe jak długo nie chcieli mu w sklepie sprzedać alkoholu :D

Nes_s

Taką wypowiedzią się troche zbłaźniłaś... "nie ma w czym wybierać", błagam Cie, gram na scenie od 12 lat i wiem ,że dobry aktor komediowy to taki, który dobrze gra też w powazniejszych produkcjach, a taki zdaje się być Dave (jak i jego brat z resztą) spojrzywszy na np.21 Jump Street a następnie na np. Nerve. Racja, uroda alá Ronaldo, jestem kobietą i takie rzeczy też zauważam, nie gnoje Cie za to ale warto docenić to, że uroda mu wcale nie przeszkadza. W przeciwieństwie np. Do Zacka Effrona, potrafi zagrać zarówno przystojniaka jak w Nerve, fenomenalnie parodiuje gejów lub po prostu ich gra jak w Neighbours 2 albo Superbad. Umie zagrac piz*e z pokorą, robi to najlepiej jak potrafii. Mysle ze jesli sie zgodzisz sie choć troche z moją rozbudowaną opinią to nie jestes jedną z tych pustych lasek oglądających filmy dla przystojnych aktorów.

Gabi_531