Wypisujcie swoje typy od najlepszego do najgorszego. U mnie to wygląda tak: 1. Pintu terlarang 2. Obietnica Joni'ego 3. Zapis moich zmysłów 4. Martwy czas: Kala 5. Modus Anomali Na forum każdego z filmów opisuję jak go oceniam.
Serial "Półświaty" od dziś w HBO http://www.hbo.pl/series/polswiaty-odc-1_-84058
Dziękuję za informację, przyda się :)
A tu zwiastun nowego filmu... https://www.youtube.com/watch?v=SdAhF3NYvk4 Więcej najnowszych zwiastunów: Facebook Trailery Srailery