Zapraszam.
1. Dom - 8+/10
2. Korytarz - 7/10
3. Trzy dni - 6/10
4. Niewielu nas - 6/10
5. Siedmiu niewidzialnych ludzi - 5/10
Krótkie:
1. Children Lose Nothing - 7/10 (nowelka z "Wizji Europy")
2. Pamięć minionych dni - 6/10
1. Dom - 10/10 ♥
2. Niewielu nas - 9/10 ♥
3. Wolność - 9/10 ♥
4. Korytarz - 8/10
5. Trzy dni - 7/10
6. Siedmiu niewidzialnych ludzi - 7/10
7. Pokój nam w naszych snach - 7/10
8. Euroazjata - 4/10
Krótkie:
Pamięć minionych dni - 8/10 ♥
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 A Casa (1997) 8,36 11
2 Mūsų nedaug (1996) 7,63 8
3 Trzy dni (1991) 7,71 7
4 Koridorius (1994) 7,00 8
Ja widziałem na retrospektywie w 2015 roku na festiwalu filmowym Nowe Horyzonty. W tym roku zobaczę tam jego najnowszy "Szron" i zaktualizuję topkę.:)
1. Trzy dni 9.5/10
2. Dom 8/10
3. Korytarz 7/10
4. Niewielu nas 7/10
5. Pokój nam w naszych snach 7/10
6. Wolność 7/10
7. Siedmiu niewidzialnych ludzi 6/10
8. Szron 3/10
Krótkie:
1. Pamięć minionych dni 5/10