Wpisujcie Wasze rankingi filmow, ktore wyrezyserowal.
1 - Latwa dziewczyna - 7 2 - Annie - 6 3 - Ale czad! - 6 4 - To tylko seks - 6 5 - Piotrus Krolik - 5