Wybieramy dwa najlepsze i dwa najgorsze odcinki (obojętnie który sezon). Ja zacznę:
Najlepsze:
- Królem być
- Powrót zemsty Doktora Bulgota
Najgorsze:
- Szkolna wycieczka
- Operacja: Jednorożec Apokalipsy
Najlepsze:
Operacja: Jednorożec Apokalipsy
Zaginiony Skarb Złotego Wiewióra
Najgorsze:
Terror z Madagaskaru
Tańczący z duszami
Najlepsze:
" Zaćmiony" i "Operacja Wielka Kula"
Najgorsze:
"Operacja Antarktyda" i "Szeregowy i fabryka cuksów"