Zobacz również:

Podziel się swoją opinią

komentarze

  • przemek88r
    przemek88r
    2017-10-03 20:10:01 +0200

    To będzie kupa :(

    5
  • ichigats
    ichigats
    2017-11-07 11:33:36 +0100

    Dubbing zabija 80% klimatu tej serii.

    2
  • pkowalik1998
    pkowalik1998
    2017-09-21 16:43:42 +0200

    Aj podoba mi się, fajna komedia przygodowa. :)

    3
  • Pinokio1983
    Pinokio1983
    2017-09-22 15:49:44 +0200

    Cóż, w tym zwiastunie dobra to na pewno jest tylko piosenka :P

    2
  • eukaliptus15
    eukaliptus15
    2017-12-08 11:41:39 +0100

    Profanacja pierwowzoru...

  • Chunk
    Chunk
    2017-12-04 12:00:55 +0100

    Jumanji na konsoli hehe za 20 lat będzie wersja Jumanji na telefon na portalu społecznościowym:-) i wszyscy będą zdziwieni co to jest :-)

  • ichigats
    ichigats
    2017-11-07 11:32:20 +0100

    Parodia Ricka Dangerousa.

  • cyklonos
    cyklonos
    2017-11-04 14:31:29 +0100

    o boże .. i po filmie, nic nie ma ze starej wersjii

  • DMHAUSE
    DMHAUSE
    2017-11-01 19:26:56 +0100

    Masakra.....

  • a_burczynska
    a_burczynska
    2017-10-19 18:01:56 +0200

    really? słabo...po co ja się pytam? ekranizacja jest tylko jedna!

  • papadog
    papadog
    2017-10-04 01:15:05 +0200

    dla czego zmienili aktorke??

  • maciodb
    maciodb
    2017-09-23 23:57:46 +0200

    to bedzie komedia czy co ? klimatu to ten film nie ma zupełnie; szykuje sie kaszana roku

    • nillvo
      nillvo
      2017-11-06 21:07:43 +0100

      @maciodb kaszanka akurat jest bardzo dobra, nie porównuj jej do tej kupy :P