Jedna z lepszych gier z jakimi miałem styczność. I bije na głowę nudnawe Last of Us. Dwójkę bym kupił na pewno gdyby nie inne wydatki. Ale będę pamiętać by w to zagrać.
Polecam przejść wszystkie poniższe survival horrory. Trochę tego jest, a z pewnością jeszcze można kilka dopisać w
które nie grałem lub nie znam.
Widok ze statycznych kamer lub z trzeciej osoby:
Resident evil 1 1996 - 10
Resident evil 2 1998 - 10
Resident evil 3 1999 - 8,5
Resident evil Code Veronica 2000 - 8,5
Resident evil 1 remake 2002 - 10 ( 2015 na PC w HD)
Resident evil 0 2002 - 8,5 ( 2016 na PC w HD)
Silent hill 1 1999 - 9
Silent hill 2 2001 - 10
Silent hill 3 2003 - 8,5
Blair Witch Rustin Parr 2000 - 9
Alone in the dark 4 2001 - 10
Dead Space 2008 - 8
Alan wake 2010 - 8
Evil within 2014 - 8,5
Resident evil Revelations 2012 - 8
Resident evil Revelations 2 2015 - 8,5
Evil within 2 2017- (pewniak)
Resident evil 2 remake 2018 (pewniak)
Z widokiem z pierwszej osoby:
Blood 1997 - 8,5
Alien vs Predator 1999- 8,5
System Shock 2 1999 - 10
Clive Barker's Undying 2001 - 9
Doom 3 2004 - 8
Penumbra Przebudzenie 2007 - 8
Penumbra Czarna plaga - 8,5
Amnesia 2010 - 8,5
Outlast 2013 - 8,5
Obcy izolacja 2014- 8,5
Resident evil 7 2017 - 9
Outlast 2 2017 - 8,5
Resident evil Revelations 2 2015 bardzo podobnie jest zrobiona jak Evil within 2014.