No właśnie rozumiem windows xp jest starym systemem ale dobrym. dlaczego po raz kolejny gra
ubisoftu będzie przeznaczona na win vista/7/8. po tym jak się dowiedziałem że assasin creed nie
bedzie na xp jakoś za mocno to mnie nie dotkneło. Ale jak śie dowiedzialem że najnowszy
splinter cell nie będzie na xp po...
Gra pojawiła się na steam w sklepie PRZED SPRZEDAŻ i są wymagania sprzętowe
Minimalne
spoiler start
OS:Windows® XP (SP3) / Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor:2.53 GHz Intel® Core™2 Duo E6400 or 2.80 GHz AMD Athlon™ 64 X2 5600+ or
better
Memory:2 GB RAM
Graphics:512 MB DirectX®...
z gier juz raczej wyroslem i rzadko mi sie zdarza do jakiejs usiasc za wyjatkiem serii splinter cell. na blacklist czekam jak dzieciak na gwiazdke i specjalnie pod nia planuje kupic nowy
komputer latem, co by mi normalnie przez mysl nie przeszlo :)
Można się spodziewać takich samych wymagań sprzętowych jakie miał poprzednik (ten sam silnik i ta sama generacja konsol). Conviction chodził w 720p na high więc jestem
dobrej myśli :D
1.Chaos Theory
2.Pandora Tomorrow
3.Splinter Cell (pierwsza część).
4.Conviciton
5.Double Agent
6.Blacklist
Metoda na Rambo niestety z misji na misje nie popłaca. Gra w tej metodzie robi się coraz bardziej frustrująca. Gwóźdź to trumny to brak QuickSave'a.
Odpuściłem sobie granie w misji na stacji kolejowej. Gdzie się człowiek nie ruszył jakaś mina. Ludzie piszą, że jest tutaj swoboda. Ja się pytam gdzie? :)
W moim rankingu ustępuje tylko Chaosowi. Jej największym problemem jest imć Johnson który sam w sobie jest ok no ale wejdź tu w buty Ironside'a.
Przyczepiłbym sie jeszcze do tego że cała ekipa jest napięta niczym rajstopy na Magdzie Gessler, w oryginalnej trylogii rozmowy Fisher-Lambert-Grim potrafiły w zabawny...
ważna jest atmosfera i przyjemność z grania, nie nowe gadżety czy ulepszenia - tym bardziej jeśli te "ulepszenia" polegają na wymienieniu głównego bohatera. Już poprzednia część - Conviction była krokiem w złą stronę, a Blacklist tylko ten trend ugruntował. Wzorem dla serii pozostaje "Chaos Theory". Do minusów...
1. Blacklist - zagrałem jako pierwszą i okazało się, że była najlepsza w serii.
2. Chaos Theory
3. Conviction - chyba najlepsza fabuła ze wszystkich
4. 5. Double Agent i Pandora - stawiam je na równo
6. jedynka - najmniej ciekawa i najsłabszy klimat
7. Essentials - tylko na PSP. I to jest najgorsza odsłona.