W podobnym klimacie s-f kojarzy mi się film z 2000r "Częstotliwość"z Dennisem Quaidem...Nawt lepszy niż ten.Znacie jakieś podobne produkcje?
Lubię thrillery, lubię filmy o podroży w czasie. "Częstotliwość", " Efekt motyla" to filmy, do których chętnie wracam. Ten film trzyma w napięciu, momentami jest na tyle zagmatwany, że ciężko coś wysnuć (to zdecydowanie jego atut). Natomiast czegoś mi zabrakło, czegoś co wciska w fotel, co odbiera mowę, co nie pozwala...
więcej
byl ciekawy, troche w pewnym momencie niejasny, ale dobrze sie ogladalo. Taka hiszpanska wersja Wieku Adaline ;-)
A Nico jaki przystojny ;-)))
Bardzo dobry film, do końca trzymający w napięciu, obejrzałem go jednym tchem bez odrywania oczu od ekranu. Polecam, szczególnie w deszczowy i burzliwy wieczór..
Ani to dobre ani złe, w każdym razie spodziewałem się czegoś o wiele, wiele lepszego, a wszystko za sprawą 'Contratiempo', czyli poprzedniego filmu tego reżysera, po którym byłem w szoku jak genialny był ten film. A tutaj niestety rozczarowanie.
Myślałam, że film "brud" to jednorazowy sukces a tu proszę, bardzo przyjemny niebanalny (nie żeby tematyka była oryginalna XD) thriller, nawet zakończenie miłe bo myślałam, że Vera wszystko straci a tu proszę