Szukam filmów o nieszczęśliwej, niespełnionej miłości.
Za wszelką pomoc będę z góry ogromnie wdzięczny... : )
przeczucie
http://www.filmweb.pl/Przeczucie
Blue Valentine
http://www.filmweb.pl/film/Blue+Valentine-2010-461734
Pokuta
http://www.filmweb.pl/Pokuta
P.S. Kocham cię
http://www.filmweb.pl/Ps.Kocham.Cie
Głowa w chmurach
http://www.filmweb.pl/film/G%C5%82owa+w+chmurach-2004-105239
Wzgórze nadziei
http://www.filmweb.pl/Wzgorze.Nadziei
Szkoła uczuć
http://www.filmweb.pl/Szkola.Uczuc
Słodki listopad
http://www.filmweb.pl/film/S%C5%82odki+listopad-2001-9913
Nie... Sorry. : D Takie rzeczy mnie nie interesują, choć i tak wiem, że napisałeś to w formie żartu... : ) Ale dzięki za danie mi możliwości pośmiania się przed snem... : D
PS Tak na marginesie to i tak widziałem ten odcinek... : D
List w butelce
Okruchy dnia (nie ogladalam Ale Zdaje sie, ze tak)
Casablanca ??
Wichry namietnosci ??
Co sie wydarzylo w Madison County
Zaklinacz koni (watek milosny jest raczej poboczny Ale za to piekny)
Sorry że cytat, ale jest pod ręką i trafny.
,,To film o relacjach międzyludzkich. O pustce, jaką większość z nas nosi w sobie, a którą trudno jest czymkolwiek wypełnić. O tym, że w związkach ciężko nam jest spełnić czyjeś oczekiwania, a od drugiej osoby ciągle czegoś wymagamy i chcemy ją stwarzać na obraz, wymyślony w swojej głowie. O tym, że w dzisiejszych czasach wszyscy jesteśmy samotni, a wirtualny świat, daje nam poczucie tworzenia relacji z innymi ludźmi. Złudne poczucie. O tym, że na co dzień nie chcemy przeżywać emocji - tych prawdziwych, ukrytych głęboko - a przykrywamy je łatwiejszymi, takimi, które z łatwością możemy kontrolować''
,,Straszne'' bo to uświadamia, wiemy o tym, ale to nie dociera do nas tak permanentnie.
Nie ma za co. Już nie oglądam filmów ale miło wspominam tamten okres. Moge usuną konto, wreszcie coś odpisałaś xD
Z takich starszych ;)
http://www.filmweb.pl/Casablanca (inny z tą aktorką http://www.filmweb.pl/film/Os%C5%82awiona-1946-8207 )
http://www.filmweb.pl/film/Guwernantka-1940-32851 (i kilka innych tej aktorki np. "Trzy kamelie", "Stara znajomość)
http://www.filmweb.pl/film/Tr%C4%99dowata-1976-11191 ♥♥♥ (ten musisz absolutnie obejrzeć, klasyk)
http://www.filmweb.pl/film/St%C4%85d+do+wieczno%C5%9Bci-1953-31023
http://www.filmweb.pl/Rebeka (ten bardziej o miłości z problemami)
"edward nożycoręki"
https://www.filmweb.pl/Edward.Nozycoreki
"gnijaca panna młoda"
https://www.filmweb.pl/Gnijaca.Panna.Mloda