W niedzielę zakończył się 32. Warszawski Festiwal Filmowy. W sobotę poznaliśmy zdobywców nagród jury konkursów organizowanych w ramach imprezy. Dziś zaś możemy ogłosić werdykt publiczności. W Plebiscycie Publiczności 32. WFF, odbywającym się po raz trzydziesty, zwyciężyły następujące filmy.
w kategorii filmów fabularnych: Nazywam się Cukinia / My Life as a Courgette, reż.
Claude Barras (Szwajcaria, Francja)
w kategorii filmów dokumentalnych: Tancerz / Dancer, reż.
Steven Cantor (Wielka Brytania)
w kategorii filmów krótkometrażowych: Pozdrowienia z Kropsdam / Greetings from Kropsdam, reż.
Joren Molter (Holandia)
w kategorii filmów dla dzieci:
film krótkometrażowy -
Pan Toti i czarodziejska różdżka / Mr. Toti and the Magic Wand, reż.
Grzegorz Handzlik,
Jaroslav Baran (Polska)
film pełnometrażowy -
Louis i Nolan - Wielki wyścig z serem / Louis & Luca - The Big Cheese Race / Solan og Ludvig - Herfra til Flåklypa, reż.
Rasmus A. Sivertsen (Norwegia)
Następne miejsca w Plebiscycie Publiczności:
w kategorii filmów fabularnych
2.
Zwariować ze szczęścia / Like Crazy, reż.
Paolo Virzì (Włochy)
3.
Dziennik maszynisty / Train Driver's Diary, reż.
Miloš Radović (Serbia, Chorwacja)
4.
Nauczycielka / The Teacher, reż
Jan Hřebejk (Słowacja, Czechy)
5.
Dzieciak / A Kid, reż.
Philippe Lioret (Francja, Kanada)
6.
Honorowy obywatel / The Distinguished Citizen, reż.
Gaston Duprat,
Mariano Cohn (Hiszpania, Argentyna)
7.
Odyseja / The Odyssey, reż.
Jerome Salle (Francja)
8.
Ikar: Wizja / Icaros: A Vision, reż.
Leonor Caraballo,
Matteo Norzi (Stany Zjednoczone, Peru)
9.
Wspomnienie lata / Memories of Summer, reż.
Adam Guziński (Polska)
10.
Antena / Antenna, reż.
Arik Rothstein (Izrael)
w kategorii filmów dokumentalnych
2.
Komunia / Communion, reż.
Anna Zamecka (Polska)
3.
Polująca z orłami / The Eagle Huntress, reż.
Otto Bell (Wlk. Brytania, Mongolia, USA)
4.
Sekret Aidy / Aida's Secrets, reż.
Alon Schwarz,
Shaul Schwarz (Izrael, Niemcy, USA)
5.
Cztery lata rewolucji / A Revolution in Four Seasons, reż.
Jessie Deeter (USA)
6.
Houston, mamy problem! / Houston We Have a Problem / Houston, imamo problem!, reż.
Žiga Virc (Chorwacja, Słowenia, Niemcy, Czechy)
7.
Dobry dzień, żeby umrzeć / A Good Day To Die / Hoka Hey, reż.
Harold Monfils (Malezja, Holandia, Kanada)
8.
W środku wulkanu / Inside a Volcano / Jökullinn Logar, reż.
Sævar Guðmundsson (Islandia)
9.
Szukając schronienia / Chasing Asylum, reż.
Eva Orner (Australia)
10.
Teatr życia / Theater of Life, reż.
Peter Svatek (Kanada)