PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=526730}

30 dni mroku: Czas ciemności

30 Days of Night: Dark Days
4,5 6 488
ocen
4,5 10 1 6488
30 dni mroku: Czas ciemności
powrót do forum filmu 30 dni mroku: Czas ciemności

Elo pomelo. Jestem uczniem , niedoszłym absolwentem gimnazjum. Moja wypowiedź będzie lekko kontrowersyjna , ponieważ jestem wielkim fanem i zakochanym widzem w filmie '' 30 dni mroku''. Film oceniany przez jednych jako papka ,która była nieco przerażająca ,a przez drugich - miłośników horrorów , coś wartego obejrzenia. Mimo tych 2 stron to film bardzo mi się spodobał. Dlaczego? Boję się oglądając horrory i jest to śmieszny..(nie dla mnie) fakt ,ale przy ''30 dniach mroku'' naprawdę to czułem. Przy pewnych momentach dziękowałem sobie ,że papier Mola kupiony w Lidlu jest wart swojej ceny. Dodatkowo po oglądnięciu Zmierzchu czekałem na jakiś film w którym wampiry będą pokazane jako potrafiące kochać ludzką krew ,a nie.. człowieka. Chociaż człowiek w wielkim stopniu jest krwią , ale jest różnica w kochaniu człowieka , a w kochaniu jego krwi. Wampiry pokazane ze swojej prawdziwej strony , wątek miłości''ponad wszystko'' pomiędzy głównymi bohaterami.. Wyżerka na ludziach.. Opustoszałe miasto.. Tworzenie planu , barykad .. Ogółem - walka o życie. Wszystkie atuty pierwszej części tego dobrego filmu opartego na komiksie..i no właśnie.. wszystkie rzeczy , których zabrakło w kontynuacji.. Nie wypowiadam się na temat znajomości aktorów i pewnych spraw ,ale w 1 części pojawiły się 2 w miarę znane nazwiska Josha Hartnetta i Dannego Hustona... W 2 części w ogóle nie kojarzyłem żadnego aktora i nawet wiem dlaczego. Bo są krwa słabi ,a niektóre dialogi pomiędzy nimi sprawiły ,że poczułem się jak siędzacy kibol na kiblu oglądający mecze polskiej repry.. Dobra , to było zauważalne od początku ,ale dało się przeżyć.. Myślałem ,że film czymś nadrobi..A właśnie .. Początek był naprawdę bardzo dobry - opowiada o swoich przeżyciach , wampiry na sali , nikt ni