PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=678523}
6,2 64 692
oceny
6,2 10 1 64692
5,3 19
ocen krytyków
Crimson Peak. Wzgórze krwi
powrót do forum filmu Crimson Peak. Wzgórze krwi

Oglądałam już jeden film z Mią Wasikowską, też kostiumowy i nie spodziewałam się zobaczenia czegoś nowego, ale poszłam, bo mam słabość do filmów kostiumowych. Nie powiem, bardzo efekciarski film, piękne ujęcia, efekty, ale fabuła moim zdaniem niedopracowana, wręcz śmieszna. Film mógłby z pełnym sukcesem reklamować jakąś firmę tasaków czy innych ostrych narzędzi.
Zastanawia mnie jedno - kiedy Alan został dźgnięty bodajże w pachę i w bok, ledwo trzymał się na nogach, ale gdy Lucille została ciężko ranna w okolicach serca, beztrosko latała po całej chałupie. Nie jestem lekarzem, ale wydaje mi się, że powinien chociaż pojawić się na jej twarzy wyraz bólu :]
Jeśli ktoś oczekuje krwistego horroru, to niech lepiej nastawi się na krwistą komedię :) Ale zobaczyć zawsze warto, choćby ze względu na Hiddlestona - moim zdaniem wypadł w tym filmie najlepiej ze wszystkich.

Stingomaniaczka

Mnie rozśmieszyła rozmowa gdy Edith źle się czuła w domu i Thomas w ramach rozrywki postanowił zabrać ją na pocztę. Wspaniała alternatywa dla wspólnego spędzania czasu. No i scena seksu jak Edith przebierała w rękach kolejne warstwy sukienki.

ocenił(a) film na 9
espantosa

Tak, poczta rozwaliła system. Z drugiej strony, mieszkając w takim "magicznym" domu, nawet bieganie na pocztę mogło okazać się nie tyle rozrywką, co ulgą.

espantosa

Wszędzie daleko więc wyprawa do miasta na pocztę miała bym odskocznią od tych wszystkich wizji Edith czy jak jej tam było. A co do seksu - brak słów, bzykać się w kiecce ważącej kilka kilogramów...

Brzydgoszcz

Może się bała, że zanim zdejmie to wszystko to mu się odechce xD

HiddenStone

Dobre :)
wiedziałam, że Mia nie pokaże cycków...

Brzydgoszcz

Niech dla odmiany kobiety mają trochę męskiej golizny. ;)

HiddenStone