PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=678523}
6,2 64 692
oceny
6,2 10 1 64692
5,3 19
ocen krytyków
Crimson Peak. Wzgórze krwi
powrót do forum filmu Crimson Peak. Wzgórze krwi

http://www.youtube.com/watch?v=oquZifON8Eg

kasiaax33

Ten film mnie zabije...

ocenił(a) film na 6
HiddenStone

Spokojnie, będę Cie zbierać z podłogi, podam sole trzeźwiące...

użytkownik usunięty
kanari

a kto by pomyślał że was :) to i ja się przyłączę do czekania na film :)

ocenił(a) film na 6

Bardzo dobra decyzja- gotycki horror jesienią- to jest to!

użytkownik usunięty
kanari

dokładnie :) i jeszcze jeden z moich ulubionych reżyserów go reżyseruje więc ma potencjał :D

ocenił(a) film na 6

Tak- będzie na pewno bardzo dobry wizualnie, bo Del Toro ma dar budowania pięknych opowieści. jestem ciekawa muzyki z filmu.

użytkownik usunięty
kanari

oooo tak znam Del Tero stworzył świetny Labirynt Fauna dlatego nie mam do niego zastrzeżeń wiem co potrafi muzyki też jestem ciekaw wydaje mi się że to będzie horror roku przed obecnością 2 :)

ocenił(a) film na 6

Tak, Labirynt był bardzo dobry, tym bardziej poprzeczka jest wysoka.. Tutaj będzie jeszcze bardziej mrocznie, co cieszy. Chociaż szkoda,że już zajawka pokazała bardzo dużo. :D

użytkownik usunięty
kanari

tak wymieniłaś wszystkie elementy których oczekuję :) a czekasz na Kosogłosa?

ocenił(a) film na 6

Cieszę się- będzie o czym rozmawiać :D Czekam na wakacje- wtedy obejrzę dopiero 2 cześć. Nawet nie wiem czego się spodziewać.

użytkownik usunięty
kanari

W pierścieniu ognia obejrzysz? to możesz być spokojna najlepsza część według wielu :) najbardziej wierna książce ale zdradzać nie będę. Jednak uprzedzę cię do kosogłosa part 1 nudny trochę :)

ocenił(a) film na 6

Tak, bo nie miałam czasu w ciągu roku szkolnego:D W czasie urlopu nadrabiam zaległości filmowe :)

kasiaax33

Druga wersja pełnego trailera:
http://www.youtube.com/watch?v=vLWsNDZqXpo

HiddenStone