PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=787674}

Człowiek, który wynalazł Boże Narodzenie

The Man Who Invented Christmas
6,8 1 407
ocen
6,8 10 1 1407
Człowiek, który wynalazł Boże Narodzenie
powrót do forum filmu Człowiek, który wynalazł Boże Narodzenie
Wojtini21

z napisami można na necie obejrzeć :)

nunax4

Nie martw się, nie jestem nowy w Internecie. Po prostu wolę obejrzeć w kinie skoro CC Unlimited umożliwia oglądanie wszystkiego w nieograniczonych ilościach.

Wojtini21

Jprdl, umieść notkę zawsze, że nie życzysz sobie pomocy od innych.

Uh_Huh

Napisałem, że chodzi o premierę w Polsce, co powinno cię nakierować, że mowa o kinie, a nie Internecie. Masz 13 lat, że się tak oburzasz o coś błahego? Jeśli tak to wybaczam, jeśli nie to nie wybaczam.

Wojtini21

Błahostka gdy odburkniesz, wybaczanie... Kogo obchodzi co miałeś na myśli. Dziewczyna chciała Ci pomóc. Burak z ciebie. Nie ważne ile masz lat. I nie odpisuj, bo i tak nie będę tego czytał.

Uh_Huh

Jesteś nieuprzejmy, wyjdź z Internetu.

ocenił(a) film na 8
Wojtini21

Papież i Kevin Spacey 2.0 - czyli kto? A w zasadzie jaka jest Twoja ocena filmu jako takiego?

Julian_Mach

Spacery 2.0 to zapewne Christopher Plummer, który zastąpił tego pierwszego we "Wszystkich pieniądzach świata".

monisiaaa19894

Spacey oczywiście - nieszczęsna autokorekta

ocenił(a) film na 8
monisiaaa19894

No tak, rzeczywiście, dziękuję!

Julian_Mach

Niestety nie grają tego filmu w polskich kinach, więc jeszcze się zastanawiam, czy sięgnąć po wersję z neta.

ocenił(a) film na 8
Wojtini21

Cóż, jeżeli lubisz Dickensa i "Opowieść wigilijną",to nie wahaj się ani przez moment! Film jest naprawdę świetnie zrobiony, ma doskonałe dekoracje, kostiumy, a gra aktorska jest (z oczywistych względów) nienaganna. To po prostu na poły biografia - zresztą raczej wiernie oddana - a na poły utrzymana w baśniowej opowieść (nomen, omen) o niezwykłym procesie twórczym, jaki charakteryzował Dickensa. Zdecydowanie warto obejrzeć.