Już kilka razy napisałem to zdanie na FilmWebie. To jest: 'Jeden z najlepszych filmów jakie widziałem...'. Za każdym razem gdy to zrobiłem czułem niesamowitą radość spowodowaną obejrzeniem danego filmu.
Fail-safe, jest filmem doskonałym. Każdy aspekt tego obrazu jest doskonały. Naprawdę brak mi słów dlatego po prostu napiszę listę filmów, które sprawiły mi podobną nieopisaną 'radość':
-Sweet Smell of Success
-Dr. Strangelove
-Space Odyssey 2001
-Network
-Full Metal Jacket
-Apocalypse Now
-Conspiracy (2001)
-Manchurian candidate (1962)
-Dark Passage
-Angels with dirty faces
-The Roaring twenties (1939)
-Ran - Akiry Kurosawy
-Matrix
-Colossus: The Forbin Project
-Wall Street
-After Hours
-Goodfellas
-North by Northwest
-Rope
Oczywiście ta lista jest niekompletna bo napisałem ją 'ad hoc'.