Chodzi mi o książkę. Moja to Świat zero (obie części). Ciekawe były te alternatywne światy :)
a najgorsza moim zdaniem orbitalny spisek :P jakoś mnie nie wciągnął...
Z całej serii najmniej wciągnęło mnie (Nie)Bezpieczne Dorastanie (sporo niewyjaśnionych wątków, średnio realistyczne w porównaniu do poprzednich części), ale Trzecia Kuzynka to mistrzostwo. Czytałam tę książkę spokojnie z kilkanaście razy i jeszcze nieraz do niej wrócę.
Według mnie najlepsza Trzecia Kuzynka i Świat Zero - obie części. Najgorsze natomiast (co wcale nie znaczy, że złe) były nadprogramowe historie.