który film shinsei był najlepszy
godzilla ostatnia wojna;może troche niepoważne ale bardziej rozrywkowe 9/10
godzilla SOS dla tokio ;raczej nudnawy 5/10
godzilla vs mechagodzilla 3;najgorszy razem z GMK 2/10
godzilla motchra i king ghidora ;mistyczny klimat jaki lubie ale ghidora dobrodziej to szaleństwo 3/10
godzilla vs megairus ; nie oglądałem
godzilla 2000;fajny 7;10