PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1502}
7,6 354 029
ocen
7,6 10 1 354029
6,1 31
ocen krytyków
Hannibal
powrót do forum filmu Hannibal

Muszę się przyznać, że poważnie myślę... o zjedzeniu pańskiej żony.
Do inspektora Pazzi.

Co wybierasz? Wnętrzności w środku, czy na wierzchu? Jak Judasz? Sam nie wiesz? Pozwól, że ja zadecyduję za ciebie.
Do inspektora Pazzi.

Paul Kendler: "W Waszyngtonie pełno jest rumianych wiejskich cipek."
Dr Hannibal Lecter: Już to mówiłeś. Jesteś niewychowany. Nienawidzę grubiaństwa. Pij swój rosół, no już.
(...)
Paul Kendler: Nie jest zbyt smaczny.
Dr Hannibal Lecter: Przyznaję, że do twojego dodałem coś, co nie harmonizuje z kminkiem. Ale zapewniam, że nastepne danie będzie warte grzechu.

Paul Kendler: Kto to jest: Clarice?
Dr Hannibal Lecter: Jeśli nie nadążasz za konwersacją, to się nie włączaj.

A Wasze, to które?
Pozdrawiam

użytkownik usunięty
davinci_l

Te które wymieniłeś oraz:

"Cordell, czemu go nie zepchniesz, zawsze możesz powiedzieć że to byłem ja".

Hannibal Lecter

Faktycznie, uleciało mi...to jeden z lepszych tekstów dra Hannibala:)

ocenił(a) film na 10
davinci_l

Och, rozmowki Hannibala z inspektorem Pazzim uwielbiam.

ocenił(a) film na 9
EineHexe

Może lubię na Ciebie patrzeć i wyobrażać sobie jak smakujesz?

davinci_l

Ja cały list do Clarice:

Dear Clarice
I have followed with entusiasm the course of your disgrace and public shaming. My own never bothered me exept for the inconvienience of been inconcerated, but you may lack perspective. In our discussions down in the dungeon it was apparent to me that your father, the dead night watchman, figures largely in your value system.
I think your success in putting an end to Jame Gumb’s career as a couturier pleased you most because you could imagine your father being pleased.
But now, alas, you’re in bad odour with the FBI. Do you imagine your daddy been shamed by your disgrace? Do you see him in his plane pine box crushed by your failure? A sorry petty end of a promising career?
What is worst about this humiliation Clarice? Is it how your failure will reflect on your mommy and daddy? Is your worst fear that people will now and forever believe they were indeed just good old trailer camp tornado bait white trash and that perhaps you are too? Hmm?
By the way, I couldn’t help noticing on the FBI’s rather dull public website that I have been hoisted from the Bureau’s archives of the common criminal and elevated to the more prestigious 10 Most Wanted list. Is this coincidence, are you back on the case? If so, goody goody, couse I need to come out retirement and return to public life.
I imagine you sitting in a dark basement room bent over papers and computer screens. Is that accurate? Please tell me truly, Special Agent Starling.

Regards, your old pal Hannibal Lecter, M.D.
P.S. Clearly this new assignment is not your choice rather I supposed it is a part of a bargain but you accepted it Clarice. Your job is to craft my doom. So I am not sure how well I should wish you but I’m sure we’ll have a lot of fun.
Ta-ta,
H.

cezarywi

i jeszcze kilka
: Pstryk!, Ciężkie jak ciała, Nie Mason, nie wolę ciebie takiego jakim jesteś, Hej Cordel. Popchnij go, zawsze możesz powiedzieć że to ja, Okey dokey to zaczynamy, O! ale Ci serce pulsuje, och to nie serce, mam odebrać?, Czy to Clarice?, Atrakcujny nieprawdaż?

ocenił(a) film na 6
davinci_l

Ta-Ta.
H.

Goodbye horses
http://theplaylist.net/remember-late-jonathan-demme-great-video-essay-use-close- 20170426/

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones