Tak jak w temacie, jakie inne francuskie animacji polecacie?
Ja od siebie moge zaproponowac: Trio z Belleville i Une vie de chat.
1. Dzika planeta (1973)
2. Gandahar (1988)
3. Renaissance (2006)
4. Sklep dla samobójców (2012)
a z krótkometrażowych : Skhizein (2008)
Ernest i Celestyna - teoretycznie dla dzieci, ale niektóre uroki tego filmu docenią chyba głównie dorośli :)