...moim zdaniem to The Machinist /Mechanik . Brada Andersona oraz Memento ,Christofera Nolana 10/10 -prawdziwa ,,podróż bez trzymanki ,, na deser mogę dorzucić ,,First Snow ,, Marka Fergusa .....a wracając do kinematografi skandynawskiej to uważam że produkują obecnie najlepsze filmy i seriale no może mogą im jeszcze dorównać ,,Brytole ,, kto zainteresowany mogę podać kilka tytułow które każdy kinomaniak i nie tylko powinien zobaczyć ;)