PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=107548}

Klub samobójców

Jisatsu Circle
6,2 2 837
ocen
6,2 10 1 2837
6,6 5
ocen krytyków
Klub samobójców
powrót do forum filmu Klub samobójców

W-Y-J-E-*-A-N-Y Film :))

ocenił(a) film na 6

Film jest genialny . Średnio co pare minut ktoś się zabija , pełno krwi . A Muzyka niesamowita do tego :))

Co do zastrzeżeń to ta Pani krojąca sobie ręke w środku filmu to wg. mnie taka sytuacja jest nierealna sam kiedys straciłem kawałek palca i wylądowałem w szpitalu , nie jestem jakimś lekarzem , ale krojenie sobie ręki z takim spokojem bez wspomagaczy jest niewykonalne . No ale nie będziemy się czepiali szczegułów . Film gorąco polecam fanom samobójstw !

kano

DOKŁADNIE hahaha filmik rządzi ! xd moze i bezsensu no ale wkoncu film nie musi miec sensu ;DD no moze musi ale ten niee !! xDeee


najlepsza scena na dachu szkoły ^^x)

kano

Dzięki za wnikliwą i błyskotliwą recenzję.Można być <fanem samobójstw>? Jeżeli tak to życzę powodzenia.

breton1

też mnie "urzekło" to określenie "fan samobójstw" :D
Co to dokładnie znaczy?
Fanem morderstw też można być?
Fan gwałtów też? :)

kano

Wyobraź sobie, że to jest możliwe. Młodym nastolatkom które się nie akceptują robienie sznytów sprawia przyjemność. Doznają euforii i niesamowitej ulgi. Wyobraź sobie teraz w jak głębokiej apatii i depresji musi być taka samobójczyni lub osoba, by mogło jej to sprawiać przyjemność. I to jest możliwe. Oczywiście normalnej osobie sprawi to ból, ale taka apatyczna osoba musi doznać bardzo intensywnego odczucia by w ogóle coś poczuła i do niej dotarło. Mózg w tym czasie sam się odurza rekordowymi strzałami porównywalnymi z amfetaminą, ecstasy czy morfiną. To jest wtedy taka gigantyczna ulga i przyjemność, wręcz orgazm dla takiej zaburzonej osoby.

Henito_Kisou

Ciekawa wypowiedz, czym się zajmujesz na codzień?
Podoba mi się sposób w jaki to wyjaśniłaś/eś

Pobierz aplikację Filmwebu!