PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=4664}

Kongo

Congo
5,7 10 788
ocen
5,7 10 1 10788
5,0 3
oceny krytyków
Kongo
powrót do forum filmu Kongo

Nie wiem czy ktoś dobrze się wsłuchał, ale motywy z muzyki filmowej w filmie Kongo, są bardzo, aż za bardzo zbliżone do tej z Avatara :) Czyżby James Horner popełnił plagiat? :) Dla ciekawskich polecam porównać

ocenił(a) film na 7
halol

Jakieś tam echa podobieństwa klimatu, to jeszcze nie plagiat.

ocenił(a) film na 7
halol

aczkolwiek po ponownym obejrzeniu a właściwie "przesłuchaniu" filmu "Kongo" faktycznie... oglądając ten film "słyszałem" Avatara.

Sony_West

ciężko w tych czasach wymyślić coś całkiem nowego. chociaż jestem fanem muzyki filmowej, muzyka w Avatarze była dla mnie faktycznie czymś nowym :) Ale to w wielu filmach słyszałem podobne motywy, szczególnie kiedy muzykę do kilku filmów robił ten sam kompozytor.

ocenił(a) film na 7
halol

Ostatnio słyszałem w popularnym radiu ciekawostkę, że dziennie powstaje na świecie ok 5000 utworów muzycznych, więc w tych warunkach łatwo o zapożyczenia i inspirowanie się czyjąś muzyką. Tu słowo plagiat musi być używane ostrożnie. .

A swoją drogą, co 17 sekund na świecie powstaje jeden utwór, a w radiach od lat puszczają w kółko ten sam zestaw piosenek wzbogacany od czasu do czasu o jakiś nowy przebój Shakiry... Smutne to... :(

użytkownik usunięty
Sony_West

5000 utworów w tym 4999 Pufdadów rypiących Stinga

ocenił(a) film na 5
halol

Ach, cóż za logika, z pewnością Goldsmith w 1995 roku, przy pomocy wróżki wykładł nuty Hornera z avatara nagranego kilkanaście lat pózniej. Jeśli juz, to avatar jest podobny do conga (nie zdziwiony, sie, Hornera lubi zrzynać, najbardziej ze swoich poprzednich prac). Pomijając ten fakt, congo jest zbliżone co dzieła Hornera, tak jak Gwiezdne wojny do muzyki z Beybi Blues :/

halol

Proszę, nie porównuj czegokolwiek z mojego ukochanego Avatara do tego filmu...

Pobierz aplikację Filmwebu!