Jakie polecacie filmy z tego okresu? W ten klimat chce się człowiek wtopić, rewelacja.
Cobra, Ucieczka z Nowego Yorku, Tango i Cash, Krwawy sport, Sędzia Dread (ale ten z Sylvestrem), Najlepsi z najlepszych, Szklana pułapka, Stój bo mamuśka strzela, Commando, Zaginiony w akcji, Wielka draka w chińskiej dzielnicy, Ucieczka do zwycięstwa, to tak na szybko wypisane :)
Terminator obie części, serial Miami Vice, Człowiek z Blizną, To Live and Die in L.A., Savage Streets, Thief of Hearts, Mad Max 2,3, Blade Runner, Rocky 2,3,4, Top Gun 1,2, Zabójcza Broń, Szklana Pułapka, Manhunter (Czerowny Smok), Hot Shots 1,2 (to już początek lat 90 ale parodia głównie filmów z lat 80), , Uciekinier, Pamięć Absolutna...