Film bardzo przyjemny dla oka, piękne krajobrazy i świetni aktorzy.
Jeden z moich ulubionych filmów kostiumowych. Polecam go gorąco, bo warto.
Pozdrawiam
Niestety mam odmienne zdanie. Film zupełnie mi się nie podobał, aktorstwo bardzo sztuczne i po raz pierwszy nie jestem zachwycona jakąś ekranizacją BBC.
Wiesz, ja nie oglądałam innej ekranizacji, ani niestety nie czytałam książki, ale mi ta ekranizacja przypadła do gustu :).
Może to dlatego,że ogólnie bardzo lubię filmy kostiumowe? :)
Pozdrawiam
Kiedy przeczytałam w opisie, że akcja filmu rozgrywa się w XVII wieku, to nie zastanawiałam się dłużej, tylko od razu go kupiłam. Mam hopla na punkcie filmów kostiumowych. Pierwszy odcinek mnie zachwycił, ale zakończenie drugiego trochę mnie jednak rozczarowało. Co prawda lubię filmy z happy endem, ale w kontekście całości wydało mi się ono zbyt cukierkowe. Jednak mimo wszystko gorąco go polecam.
Ps. Ja również jestem wielbicielką produkcji BBC, właśnie skończyłam oglądać „Północ południe”, a przede mną domowy seans z mini serialem „Żony i córki”:))
Produkcje BBC (mini-seriale): szczerze polecam Jane Eyre z 2006, Targowisko Próżności z 1998, Tajemnice Domu na Wzgórzu z 1996, Miasteczko Middlemarch z 1994, Cranford z 2007. Północ-południe już znasz i mam nadzieję, że Żony i Córki będą Ci się podobać.
Zgadzam się z Tobą co do "Jane Eyre" z 2006r, "Północ - Południe" i "Żony i córki". Pozostałych które wymieniłaś niestety nie miałam przyjemności zobaczyć. Ja również mam bzika na punkcie filmów kostiumowych i jak czytam, że wychodzi jakiś nowy, albo jest gdzieś do kupienia to strasznie się cieszę. Mam nadzieję, że w przyszłości zobaczę te filmy, które wymieniłaś.
Pozdrawiam
Też już widziałam ten serial. Bardzo mi się podobał, chociaż nie tak jak poprzednie, które Ci wymieniłam. Znasz może jeszcze jakieś fajne seriale kostiumowe ? Ja czekam na nowe Wichrowe wzgórza :D
berdzo sie ciesze ze trafiłam do klubu wielbicieli produkcji BBC. a widzialyscie "Tess d'Ubervilles" z 2008 z Gemma Arterton? Genialne!