PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=438804}

Lotna brygada

The Sweeney
6,5 6 937
ocen
6,5 10 1 6937
Lotna brygada
powrót do forum filmu Lotna brygada

scena strzelaniny po napadzie na bank wola o pomstę do nieba. kunwa, wszyscy uzbrojeni po
zeby, goście z bronia automatyczną, swietnie przeszkoleni gliniarze strzelaja w biegu z jednej reki
jaby to byl paintball i nikt nikogo nie trafia, no co za tragedia!! ogólnie dobry film ale ta scena mnie
OSŁABIŁA

ocenił(a) film na 8
maciekozi

za dużo hamerykańskich "snajperów" się naogladałeś. tam ZAWSZE trafiają - niewazne czy biegna, czy stoją, czy robia fikołki - trafienie jest...strzelałes kiedyś z broni palnej? Uwierz mi - łatwo nie jest...

cronin35

strzelałeś strzelaleś i to nie mało. z całkiem niezłymi wynikami. ale nie o tym, ja jestem amator, pukanie na strzelnicy to nie to samo co w akcji, zdaje sobie z tego sprawe ale to podobno byli zawodowcy, szkolona policja i byli zołnierze a broni uzywali jak dzieci na podwórku. ogólnie film mi sie podobał tylko ta akcja...

ocenił(a) film na 8
maciekozi

To byś wiedział, że żeby przebiec z punktu A do B, gdzie można się schować i nie zostać ustrzelonym, trzeba samemu strzelać. A typ nie miał nikogo kto go osłaniał. Więc jak najbardziej logiczne wydaje się strzelanie w punkt podczas biegu z jednej ręki i zapierdalać ile się da, żeby się skitrać. Bo przeciwnicy sami nie chcą dostać i już tak łatwo się nie wychylają dla losowej kuli. Tyle, żeś się naskrobał o tym jaki to ty jesteś shooter, ale tu jest myślenie potrzebne.

ocenił(a) film na 8
Redgard