PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=7958}
6,5 42 830
ocen
6,5 10 1 42830
5,7 6
ocen krytyków
Młode wilki
powrót do forum filmu Młode wilki

ja też jestem

ocenił(a) film na 9

wychowany na latach 90, urodziłem się w 1983 i bardzo tęsknię za Żarem tropików, MŚ w USA w
1994 roku, muzyką dance w stylu Masterboy czy Captain Jack. W tych obecnych czasach za
cholerę nie mogę się odnaleźć i jestem nikim, Pozdrawiam wszystkich ziomów dla których lata 90
były najlepszymi

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
ocenił(a) film na 5
tramalukta666

Ja bym wolał powrócić do lat wcześniejszych. Podobnie jak założyciel wątku, nie mogę się odnaleźć w tych czasach. Gry, nie gram w żadne od jakichś 10 lat ;) Hobby jest, zawsze się coś znajdzie, ale to nie to samo.

ocenił(a) film na 8
Hlasko

Ja jestem rocznik 79
Też chciałbym cofnąć czas i coś zmienić
Wydaje sie takie realne
Ja bym pojechał po całości
Niepoległa Polska od 1945
Kasa z Planu Marshalla ratuje polska gospodarkę
I w latach 90 jesteśmy gospodarczo przed Hiszpania Portugalią Grecją a oglądamy plecy Niemców i Francuzów
Mamy Lwów Brześć Grodno Królewiec reszta po staremu
Jesteśmy współzałożycielami NATO ,EWG (UE )
Nie ma NRD ale jest Litwa Łotwa Estonia Czechy Słowacja Bułgaria Węgry ( Też NATO I UE )
Ukraina Białoruś Mołdawia Gruzja Azerbejdżan Armenia Rumunia Jugosławia Albania sa satelitami ZSRR ( Rosja Kazachstan Turkmenistan Tadżykistan Kirgistan Uzbekistan)
Aha w Polsce mieszka sporo emigrantów ze Wschodu, Azji i Afryki

ocenił(a) film na 5
giovanni50

Dobrze, że jesteś tylko przygłupim 37 latkiem.

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
ocenił(a) film na 8
RAC_79