PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=745599}
10 877
chce zobaczyć
Mad Max: The Wasteland
powrót do forum filmu Mad Max: The Wasteland

15.05.2015: In The Q&A with Jeff Goldsmith podcast, George Miller powiedział że scenariusz dla następnego Mad Max raty został zaczęty podczas produkcji, opuźnienia Mad Max: Fury Road pomiędzy 2003 and 2012. Jak wyjaśnił George Miller: "Mamy jeden scenariusz i novelę. Stało się tak z powodu opuźnienia [ 'Fury Road'], a napisane wszystkie pod historie które zostały rozbudowane."
15:05.2015: Na Happy Sad Confused podkascie, George Miller wyjasnia że Mad Max: Furiosa jest zupełnie inną historią (PPrawdopodobnie poprzednio planowaną jako 3D anime skupiona wokół Furiosa), odseparowana od dwóch nowych historji.[2]
18.05.2015: Miller ujawnia tytuł roboczy - Mad Max: The Wasteland[3]
17.09.2015: Tom Hardy wypowiedział zainteresowanie do zagrania roli w nowym filmie.[4]
02.10.2015: Miller potwierdził że jest w trakcie rozmów z Warner Bros następnego sequela Mad Max ale nie jest pewny czy któraś z dwóch skryptów będzie użyta.[5]
05.10.2015: George Miller ujawnia relacje między dwoma skryptami: "One będą związane ze sobą. Będą trwały w tym samym czasie ale nie będą dokładnie sequelem."
06.10.2015: Miller nie sprzeciwia się nad Mad Max że kręci się wokół innych reżyserów, włącznie z Guillermo del Toro i dodatkowo międzi trzema innymi reżyserami Miller nie chciał ujawnić.[7]
06.10.2015: Mel Gibson dobrze żadzi z poprzednimi częściami Mad Max franchise.[8]
07.10.2015: Miller not particularly inclined to jump into making another Max Max sequel yet. Claims he needs a break from those kind of movies because they are very difficult to make.[9]
12.10.2015: Miller zaczoł że Charlize Theron prawdopodobnie wróci do następnej części jako główny harakter, może pojawić się scena z Max i Furiosa. Również wspomniał że Fury Road, The Wasteland będzie mniejszy romans z mniejszym budrzetem i mniej efectóœ specjalnych z akrobacjami.[10]
26.10.2015: George Miller expresses his desire to film the next installment of Mad Max in Australia.[11]
04.11.2015: Miller confirms "Mad Max: The Wasteland" jest tylko roboczą nazwą i prawdopodobni będzie się nazywał inaczej.
07.12.2015: Joy Smithers (playing one of The Vuvalini in Mad Max: Fury Road) revealed that she had read the script of the next installment of Mad Max. The Vuvalini are making an appearance in it, as well as Valkyrie as a child. The movie is supposed to be a prequel.[14]
12.01.2016: George Miller has indicated he is unwilling to return for a fifth installment of the saga, following the troubled production of Fury Road.[15]
15.01.2016: George Miller has denied the rumours of not making another installment in the mad max saga.[16]
17.02.2016: George Miller hints at character traits he'd like to use in Mad Max: The Wasteland: "I wondered, okay, how does a man who is blind and mute—and basically he could only play a guitar - survive the apocalypse? It’s actually something I’d like to use if I make another film, so I’d better keep that one to myself."[17]
20.07.2016: Cinematographer John Seale expresses his interest in shooting the next Mad Max movie, reaveals one of the scripts - a prequel - revolves around the character of Furiosa.

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones