Końcówka zaskakująca , dawno nie widziałam tak dobrego filmu, może coś zapropnujecie w
podobnym temacie ? Pozdrawiam wszystkich którym się podobał ten film:-)
Jeżeli chodzi o mnie to polecam Ci film pt ,,Sinister''.W tym filmie końcówka też potrafi zaskoczyć a sam film jest jak dla mnie perełką jeżeli chodzi o horror i kryminał w jednym :)
O to kolejne propozycje :)
Nienarodzony
The Crazies
1408
Lustra(2008)
Sierociniec
Kobieta w Czerni
Amityville
Każdy z tych filmów ma coś w sobie a jeżeli wszystkie oglądałaś to się poddaję :)
Dziękuję serdecznie , nie widzialam the crazies , nienarodzonego i luster , obejrzę, :-)
Podobny klimat,wciągający widza do ostatniej minuty oraz zaskakująca końcówka jest w Szóstym zmyśle z Brucem Willisem ale to klasyk więc pewnie każdy zna... Polecam także Klucz do koszmaru.
"Wyspa tajemnic" (2010) -> dziwne, że nikt o tym nie wspomniał
"Dom snów" (2011)
"Drabina Jakubowa" (1990)
"Siła strachu" (2005)
"Sekretne okno" (2004)
"Obłęd" (2005)
"Tożsamość" (2003) -> choć ten akurat niezbyt mi się podobał
Z nieco innej beczki:
"Memento" (2000)
"American Psycho" (2000)
I trochę cięższy kaliber:
"Zagubiona autostrada" (1997)
"Mulholland Drive" (2001)
Dodałabym jeszcze:
- "Zanim zasnę" 2014 z Colinem Firthem i Nicole Kidman
- "Tajemnica Marrowbone" 2017
- "Fatamorgana" 2018
- "Trauma" 2019
- "W cieniu księżyca" 2019
- "Rekonstrukcja" 2003
- "Sobowtór" 2013
- "Obłąkani" 2014
- "Czarny łabędź" 2010
- "Zło we mnie" 2015
klasyki:
- "Lokator" 1976 Polańskiego
- "Vertigo" 1958 Hitchcocka
- w serialu "Black Mirror" niektóre odcinki mają podobne motywy (każdy odcinek to kompletnie oddzielna historia), tak samo w "Dimension 404" i "Pokój 104"
- mini-serial "Tabula rasa"
- serial "Nawiedzony dom na wzgórzu" też w sumie można tu podciągnąć
- i z polskiego podwórka serial "Kruk. Szepty słuchać po zmroku".