PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=813}

Operacja Piorun

Thunderball
7,1 39 523
oceny
7,1 10 1 39523
6,0 11
ocen krytyków
Operacja Piorun
powrót do forum filmu Operacja Piorun

3/10

ocenił(a) film na 3

Ten Bond to jakaś katastrofa. tak się ciągnie ,taki nudny...
I te ,,efekty" w scenie na ,, bardzo szybkim" wodolocie , śmiech mnie zbierał jak to oglądałem..

Bardzo słaby..

Jedyne co mi się podobało w tym Bondzie to kwestia Conneryego - Ta pani nie będzie wam zbytnio przeszkadzać ona tylko nie żyje :D

szkot7

Efekty są takie, jak czasy, kiedy film powstawał.

ocenił(a) film na 3
jedzoslaw

No nie wieżę że nie dało się lepiej wykoanać sceny na wodolocie...

ocenił(a) film na 3
szkot7

o przepraszam ,,rz"

szkot7

Pewnie tak, nie jestem pewien, bo nie znam się na ówczesnej technologii, ale raczej rewelacji w l.60 nie można było uzyskać.

jedzoslaw

Ten film dostał Oskara za efekty specjalne. Po prostu takie wtedy były czasy. Nie oceniajmy starszych bondów według dzisiejszych realiów.

cmn

Zgadzam się.

szkot7

Klasyka. Aczkolwiek często filmy "po latach" nie są już tak wyśmienite, jakimi je zapamiętaliśmy (np. z czasów młodości) i czar sentymentu nie wytrzymuje próby czasu (bywa...) to "Bond" wymyka się prostym mechanizmom klasyfikacji. Jak na tamte czasy - był zrobiony rewelacyjnie (popatrzcie na ówczesną kinową "konkurencję" i co z niej zostało w świadomości widzów XXI w.).
"Thunderball" w moim odczuciu jest zdecydowanie lepszy od swojego nowszego wcielenia "Never Say Never Again" (1983), też z Seanem Connerym - adaptacja tej samej powieści...

ocenił(a) film na 3
backtothefuture

znaczy ja to wiem, jestem miłośnikiem starego kina jednak strasznie irytował mnie ten bond, robiony tak toche na odwal się no nie wiem takie jest moje odczucie, nie chodzi mi o to aby bond był naszpikowany super efektami tylko żeby to jakoś się razem trzymało kupy.