Słabizna ! Tylko pierwsza część była naprawdę dobra bo była tajemnicza, nie wiadomo było co to za ludzie skąd sie wzęli i po co to wszystko a teraz to już nuda i powtórki.
Wk*rwiają mnie takie posty... Pierwsze trzy części były świetne, kolejne to już tylko: "Bo kasa będzie", ale jednak ta część z przedziału IV-VII jest najlepsza, a ty chyba jesteś zbyt tępy by zrozumieć o co w ogóle chodzi w pile.
To, że ktoś twierdzi że film jest beznadziejny nie oznacza, że go nie zrozumiał. Więc spokojnie, czemu od razu tępy ? To ja też w takim razie jestem tępa, bo uważam że ten film to żaden horror. To tylko krew i mięso.
Nie dziwię się że piły nie zrozumiałaś:
-Nie ma to jak statek (2008) 8/10
-Hannah Montana (2006) 9/10
-Czarodzieje z Waverly Place (2007) 8/10
Już nic nie mówię...
To zajrzyj na moją liste i wrzuć taki argument.
A i również uważam, że poza 1-2 Piły są na żałośnie niskim poziomie, rozciągając w nieskończoność sypiącą sie już fabułą, którą mają ratować coraz wymyślniejsze pułapki.
No ty nie masz tego typu ocen, lecz to nie zmienia faktu że ona je ma.
Co do ciebie widocznie jesteś z tych osób, których nie obchodzi treść jeśli widzi za dużo krwi.
Żałośnie niski poziom? Może niski jeśli porównać o części: 4, 5 i 3D do pierwszych trzech, ale na pewno nie żałośnie.
To oczywiste że po trójce kolejne były strasznie naciągane, ale tłumaczyły one losy postaci z pierwszych trzech części przy towarzystwie nowych osób i nowych różnych ciekawych pułapek. Jak na części, które miały być tylko kontynuacją dla kasy to kolejne części(oprócz dobrej 6) ujdą.