PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=438810}

Serafina

Séraphine
7,1 2 906
ocen
7,1 10 1 2906
7,0 3
oceny krytyków
Serafina
powrót do forum filmu Serafina

Nikifor lepszy....

ocenił(a) film na 4

Może jestem laikiem i prostym odbiorcą ale o wiele bardziej przemówił do mnie polski film o Nikiforze.Tematyka podobna, a podana w ciekawszej formie.Serafina mnie znudziła, nie wywolała żadnych emocji, wzruszenia- nic.Mój Nikifor zaintrygował mnie od poczatku, ciekawa byłam kim jest, wzruszałam się i obserwowałam rozterki jego "opiekuna".Cóz, swego nie znacie cudze chwalicie...

użytkownik usunięty
Smoochy

Znudziło mnie wysłuchiwanie tego przejedzonego przysłowia tym bardziej, że użyłaś go nie wiadomo dlaczego bo jakoś nie zauważyłam do tej pory by Serafina została w Polsce jakoś szczególnie doceniona poza słabą dystrybucja filmu biograficznego w alternatywnych kinach.

Pamiętam Nikifora i rzeczywiście był niesamowicie poruszajacy, ale skąd ci przyszło do głowy, że trzeba od razu wprowadzić jakąś chorą rywalizację pomiędzy miłośnikami Serafiny a miłośnikami Nikifora. Tym bardziej, że ktoś kogo poruszy sztuka Serafiny na 90% zostanie poruszony sztuką Nikifora.

Tak poza tym nie widziałam jeszcze Serafiny i pewnie nieprędko zobaczę bo jakoś ten przeceniany film był dość krótko grany w moim mieście i trafił idealnie w moją lukę finansową.

Mnie się wydaje że Smoochy'emu chodziło o to że film o Nikiforze jest lepszy od filmu o Serafinie a nie że sztuka Nikifora jest lepsza od Serafiny.
"Mój Nikifor" widziałam i był naprawdę dobry, "Serafinę" mam zamiar dopiero obejrzeć, więc do porównywania filmów się nie zabieram jeszcze :)

Poza tym uważam, że to przysłowie jest dość trafne w kwestii filmów.

użytkownik usunięty
CiHa