nooo nooo nooo
na pewno film dobry, ale wlasnie m.in. z tego wzgledu ze czerpie z se7en. tak wiec troche szacunku prosze. siedem to klasyka, wzor do nasladowania. a ze mowi sie o nim duzo to rzeczywiscie mozna byc przejedzonym tym filmem.
W każdym rzaie film na pewno zasługuje na 7 a nawet 8. Nie rozumiem niektórych ludzi wypisujących że ten film to dno, że brak klimatu , że jedyny walor to "trinity" - szlak zanim ktoś nie napisał że to ona nawet nie zauważyłem bo ta postać jest mało ważna...
Co wy za przeproszeniem pie.....cie. Nie ma co porównywac filmu Seven do tego czegoś. to jest marny film, aktorswo, scenariusz i wszystko jest słabe. No ale i tak jestem na tyle obiektywny, że postawie 4
Krytyk filmowy się znalazł! Co za mało strzelali czy nie było cooltekstów??? Film oczywiście nie musiał się Tobie podobać ale nie rób z tego afery. Druga sprawa to pewnie go nie zrozumiałeś hehehe Nie znasz się na kinie to oglądaj bajki Aha podaj kilka tytułów filmów które uważasz za dobre. Zobaczymy co masz pod czapką
pod czapką ma jeżdżenie po wszystkich, którzy lubią coś innego niż on
i tyle w temacie
motorista
masz świętą racje. Tak wspaniałych klasyków jak "Siedem" nie można naśladować. Nawet nie będę się zabierać do oglądanie tego bo jeszcze mi się nie spodoba wyłączę przed końcem filmu. Widziałem tylko zwiastun i już mi śmierdziało podróbą.
Myślę dokładnie tak samo. Film dobry ale nie można uwłaczać klasyce. Filmy takie jak Siedem, Milczenie owiec, czy Kolekcjoner kości to szczytowe osiągnięcia gatunku. Sprawca zero jest filmem który im dorównuje, mimo że nie był tak sławny, ale nie oznacza to że tamte są słabe. Nara.
mnie osobiście bardziej podobał się Siedem,ale nie uważam,że ten film jest zły,po prostu (moim zdaniem) momentami trochę taki "zbyt ciągnący się niepotrzebnie".ale to tylko moje zdanie-przecież każdy z nas ma inny gust,dzięki czemu mamy duży wybór filmów.Uważam,że miłośnicy gatunku powinni go zobaczyć
dla mnie 7 jest znacznie lepsze
mysle ze w tym jest troche inspiracji filmem "siedem" ale nie jest to takie perfidne i bezmyslne nasladownictwo jak to bylo np w przypadku ressurection, tamten film byl poprostu durny i jawnie skopiowany,
ten jest wsumie dosyc zgrabny i nawet niezly, 6/10