The Horseman (2008)
Akolici (2008)
Magazyn (2009)
Klinika (2010)
W jej skórze (2009)
Zabójca (2007)
Restraint (2008)
Królestwo zwierząt (2010)
2:37 (2006)
Pokarm (2005)
Moi chłopcy (2009)
Snowtown (2011)
Fajne propozycje - na pewno skorzystam, bo dopiero zapoznaję się z kinem australijskim. Jednak ilekroć kiedy po nie sięgam - jest dobrze :) Nie inaczej było w przypadku "The Square".
Tutaj dorzucam Kolejne propozycje filmów australijskich:
Piąty wymiar (2009)
Mystery Road (2013)
These Final Hours (2013)
Babadook (2014)
Przeznaczenie (2014)
Dar (2015)
Projektantka (2015)
Niektóre są produkcji australijskiej + jakiejś, ale moim zdaniem wszystkie z powyżej wymienionych mają "to coś" :)
Tylko trzeciej pozycji nie widziałem. Ocena moich znajomych to 5,9. Opis jakoś mnie na razie nie zachęca, ale może kiedyś się odważę :)
Opis, zdjęcia z profilu filmu na FW i początek These Final Hours nie zachęcają, ale to kawałek dojrzałego kina i nie ma się czego obawiać, decydując się na nie.