PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=442795}

Transformers: Zemsta upadłych

Transformers: Revenge of the Fallen
7,1 179 864
oceny
7,1 10 1 179864
4,9 16
ocen krytyków
Transformers: Zemsta upadłych
powrót do forum filmu Transformers: Zemsta upadłych

Znajomi mnie namówili do obejrzenia i po 30 minutach przestałem się interesować tym co się dzieje na ekranie bo po prostu nie dałem rady patrzeć na taki shit.
Kumple zaczęli mi mówić, że nie znam się i dlatego mi się nie podoba bo nie wychowałem się na bajkach czy tam komiksach Transformers, ale to nie ma nic do rzeczy, bo ten film jest tak głupi, że może się podobać tylko dzieciom i jakimś niedorozwojom.

Xsaav

To obejrzyj sobie Księżyc w nowiu- to jest 100000000000000000 razy gorsze od tego

ocenił(a) film na 10
Xsaav

to po huj dales sie namówić FRAJERZE !!! HA HA HA

Xsaav

Wiesz mi, widziałam gorsze gnioty- o wypowiedziach na ich temat nawet nie wspomnę. Jak dziecko to zachowałeś się ty- nie chciałeś oglądać to nikt cię nie mógł do tego zmusić.

Wybacz, że musisz czytać wypociny NIE wychowanej na komiksach małolaty. To pewnie moje "niedorozwinięcie" przeze mnie przemawia.

ocenił(a) film na 9
Xsaav

Co Ty tam wiesz. Film wymiata. Może nie tak jak 1, ale też jest warty obejrzenia!

ocenił(a) film na 7
Xsaav

Istnieje więcej kategorii filmów niż "zajebiste" i "gówna". Naprawdę. Jest np. taki gatunek jak SF. A w nim mieści się więcej filmów niż Star Wars i Matrix. M.in. Transformersi, ekranizacja kultowego komiksu. Nie musi się wszystkim podobać.

ocenił(a) film na 1
pysiek38

Ależ ja bardzo cenie sobie dobre kino SF, ale Transformers to jest bajka dla dzieci typu Power Rangers i dojrzały widz nie jest w stanie oglądać tych filmów bez zażenowania.

ocenił(a) film na 3
Xsaav