Znacie jakieś podobne filmy i książki? Coś właśnie tego typu , lśnienie , podziemny krąg ,
nieproszeni goście , tożsamość , sekretne okno.Będę bardzoooo wdzięcznyy.
23 z JImem Careyem.
Pająk Cronenberga
Mechanik
Memento
na tę chwilę tyle
a no i ofkorz Szósty Zmysł i Inni -klasyka.
"NAGLE, ZESZŁEGO LATA" Josepha Mankiewicza z Liz Taylor i Montgomery Cliftem,
"TWARZE NA SPRZEDAŻ" Johna Frankenheimera z Rockiem Hudsonem,
"KOLEKCJONER" Williama Wylera z Samanthą Eggar i Terencem Stampem,
"DUSICIEL Z BOSTONU" Richarda Fleischera z Tony Curtisem i Henry Fondą,
"CHARLY" Ralpha Nelsona z Cliffem Robertsonem (Oscar!),
"EQUUS" Sidneya Lumeta z Richardem Burtonem i Jenny Agutter,
"LOT NAD KUKUŁCZYM GNIAZDEM" Milosza Formana,
"LOKATOR" Romana Polańskiego z Isabelle Adjani ,
"OBRAZY" Roberta Altmana z Susanah York,
"WRZASK" Jerzego Skolimowskiego z Susanah York,
"WARIATKA" Martina Ritta z Barbarą Streisand,
"ZWOLNIENI Z ŻYCIA" Waldemara Krzystka z Krystyną Jandą i Janem Fryczem
"TOŻSAMOŚĆ" Jamesa Mangolda z Rayem Liottą, Johnem Cusackiem i Amandą Peet,
"STOKER" Park Chan Wooka z Matthew Goodem, Mią Wasikowską i Nicole Kidman
Ale piosenka Diny Washington rozdziera serce.
https://www.youtube.com/watch?v=TzOFlCIY0H8