Hmm.. a może możecie polecić jakiś równie pokręcony i dobry film?
Nie wiem czy coś może mu dorównywać pod względem zawiłości, chyba że Inland Empire, ale to już jest skrajne przegięcie.
"Mulholland Drive", choć według mnie już nie tak dobry. "Miasteczko Twin Peaks" i reszta Lyncha. Hmm filmy von Triera (Antychryst, serial Królestwo, Dogville). "Trzy kroki w szaleństwo" zwłaszcza epizod Felliniego. "Opętanie" Żóławskiego. "Mroczny przedmiot pożądania" , "Piekność dnia", "Anioł Zagłady" i inne Bunuela. "Źródło" Aronofsky'ego. "Pająk" Cronenberga. "Truposz" Jarmusha, może nie tak pokręcony, ale bardzo dobry. "Fight Club"
Dzięki ;) Część z tych filmów widziałam. Fakt, są dobre, ale dobre w jakiś inny sposób. :)
Drabina Jakubowa, Stay, Dzikość serca, Harry Angel, Blue velvet, Dla ciebie i ognia, Donnie Darko
Zapomniałem jeszcze o ,,Fear X" , o którym się mówi że jest to najlepszy film nawiązujący do stylu Lyncha, którego on sam nie nakręcił.
polecam dwa z Ryanem Goslingiem- Stay i ostatnio co w kinach leci DRIVE, Blue Velvet i filmy Kar Wai Wonga np. Fallen Angels :)
Hej.
Wpisz w wyszukiwarkę hasło"mindf..ck" znajdziesz całą listę interesujących Cię tytułów.
pzdr.