5 krótkich historyjek, każda o czym innym, w tym jedna animacja:
1. Jazari & Yoko
2. Seven Rooms
3. SO-far
4. Hidamari no shi
5. ZOO
kurczę, machnąłem się, literówka, już poprawiłem, jest poniżej:
1. Kazari & Yoko
2. Seven Rooms
3. SO-far
4. Hidamari no shi
5. ZOO
W mojej skromnej opinii jedna z najlepszych azjatyckich antologii kina grozy, rzecz na miarę "3 Extremes" albo "4bia". Polecam z czystym sumieniem.