Ja chyba najbardziej I kto to mówi i Europejskie wakcje lubię
1.I kto to mówi 6/10 2.Słodkie zmartwienia 6/10 3.W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje 5/10 4.I kto to mówi 2 5/10 5.Frajer 4/10
najlepsze to słodkie zmartwienia
'Nigdy nie będę twoja' to chyba pierwszy film Amy Heckerling od czasu 'I kto to mówi' który oglądałam i jestem mile zaskoczona - świetnie udało jej się odnaleźć w nie tak znowu prostym gatunku komedii romantycznych.
Najbardziej przypał mi do gustu film "Look Who's Talking"...