Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserowała.
1 - Mój najgorszy koszmar - 7 2 - Niewinne - 6 3 - Coco Chanel - 6 4 - Nathalie... - 6 5 - Marvin - 6 6 - Idealne matki - 5 7 - Dziewczyna z Monako - 5 8 - Gemma Bovery - 5