Candyman to jego najlepszy film. Udała mu się ekranizacja opowiadania ''Zakazany'' Clive'a Barkera jak nic. Reszta raczej bez echa, ew. słaba Anna Karenina.
Mi się podobała Wieczna Miłość . A i Paganinim nie wzgardzę.. bo po zwiastunie widać ze bedzie rewelka