Dziwię się, że tak dobry reżyser nie ma jeszcze tego wątku...
Wpisujcie Wasze oceny dokonań Bruce'a.
Mój Top:
1 - Podwójne zagrożenie - 8
2 - Dobry człowiek w Afryce - 8
3 - Pan Johnson - 8
4 - Wożąc panią Daisy - 8
5 - Zbrodnie serca - 8
6 - Rajska droga - 7
7 - Jej alibi - 7
8 - Pod czułą kontrolą - 6
9 - Zrozumieć ciszę - 6
10 - Czarna suknia - 6
11 - W kręgu miłości - 6
12 - Money Movers - 6
13 - Kontrakt na zabijanie - 4
1. Wożąc panią Daisy - 8/10
2. Dobry człowiek w Afryce - 7/10
3. Pod czułą kontrolą - 7/10
4. Rajska droga - 6/10
5. Cena nadziei - 6/10
6. Podwójne zagrożenie - 6/10
1 - Podwójne zagrożenie - 8
2 - Dobry człowiek w Afryce - 8
3 - Pan Johnson - 8
4 - Wożąc panią Daisy - 8
5 - Zbrodnie serca - 8
6 - Sprawa Moranta - 7
7 - Rajska droga - 7
8 - Jej alibi - 7
9 - Evelyn - 7
10 - Pod czułą kontrolą - 6
11 - Zrozumieć ciszę - 6
12 - Cena nadziei - 6
13 - Czarna suknia - 6
14 - Puberty Blues - 6
15 - The Fringe Dwellers - 6
16 - Król Dawid - 6
17 - W kręgu miłości - 6
18 - Money Movers - 6
19 - Przyjęcie u Dona - 6
20 - Pokój, miłość i nieporozumienia - 5
21 - Kontrakt na zabijanie - 4